Vonalas - T-Home - hálózatban hogyan lehet letiltani egyedi - konkrét - hívókat (zaklatókat)? Ha lehet.
Vonalas hálózatról és telefonról van szó!
Ha Ön pedig a kérdésemet olvasta volna el figyelmese/bbe/n, nem írt volna ilyen sületlenséget! A kábeles rendszerben lehetőség van hívásátirányításra, hangposta ki-bekapcsolására, hívószám kijelzés alkalmankénti letiltására, stb., amelyek készülék függetlenek.
Voltam bátor remélni, hogy egyes hívók letiltására is van lehetőség!
Én pedig voltam bátor remélni, hogy ha már technikailag kérdezte, akkor nem a szolgáltatói lehetőségekre kíváncsi. Természetesen én vagyok a szellemi csökevény, hiszen bennem még nem fejlődött ki a gondolatolvasás képessége.
Ez esetben viszont: mikor a szerződött szolgáltatója ügyfélszolgálatán érdeklődött, hogy van-e lehetőség ilyen jellegű dolgokra, milyen választ kapott?
2022-02-06 13:48
Felejtsük el egymást!
# 5/6
A kérdezőnek igaza van. A kérdés egyértelmű volt. Ha konkrétan megnevezi a hálózatot, mi más is lehetne a kérdés, ha nem műszaki. Ügyfélszolgálat?? Na, ne nevettessen ki!! Megírom Neki privátban.
"Megírom Neki privátban."
Természetesen, mindenki írhat tanácsokat, hiszen ezért van ez az oldal. Azonban , ha van lehetőség, amiről én nem tudok, nyugodtan tegye közzé, hogy mások problémájára is legyen publikusan elérhető megoldás, biztosan sokan tanulnának belőle (ebben az esetben többek között én is). Miért kell egy, adott esetben értékes (akár közhasznú!) tudás szeletét titkolni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!