Mi a különbség a munkaakku és az indítóakku között?
betesznek valami fesz-szabályozót, és nem engedi merülni X feszültség alatt vagy ennél komolyabb a küölönbség? ha igen, pontosan mi?
mert eddig próbáltam pár állítólagos speckó akkukereskedőnél megtudakolni, de a fogyatékos szintnél nem jutotunk tovább, azaz "uram, az arra való, h indítson, a másik pedigh munkára" ...
na jó szal ennél komolyabban el tudja mondani valaki? megköszönném, mert fontos lenne.
értem és köszi, de akkor ennek ismeretében nincs oylan nagy jelentősége, hogy mindenképp munkaakku legyen, mert hiába 150 Ah körüli, d eez már olyan vésztartalékkal szémolt felső érték, alapból arról van szó, hogy max 3-4 órát hazsnál az akku kb 30-40W-ot (és ez nagyon max, inkább csak 20-at). és kikötésnél azonnal megy is rá a töltés, az indítóakku pedig külön van, az egy másik szabvány autóakku. ez csak belső 1-2 fény + külső 4 fény, de mindegyik csak 2-3 W-os.
egyedül a hűtő talán ami ahajóban nagyobb fogyasztású, na de 150Ah-nál ha megy 4 órát (nagyon max, ennyit sztem sose), és utána azonnal töltés van amíg csak a kikötőben van, akkor sztem nem annyira veszélyes a "sima" akku se. de hát enmtom. eddig sima indítóakku volt, és nem volt gond vele soha, most először merült fel h mégse jó esetleg.
Indítóaksi, pl, ami a kocsikban van, hirtelen képes több 100 A leadására is, de rövid ideig. Rá is van írva pl 72Ah 750A stb. Ebből a nagyobb szám jelenti az indítóáramot.
Egyébként meg csak izzókat, elktronikai eszközöket, kisebb fogyasztókat lát el egy autóban.
A munka aksik terhelhetőek hosszabb ideig, pl targoncákban, gépekben alkalmazzák, ahol folyamatos használat szükséges.
"nincs oylan nagy jelentősége, hogy mindenképp munkaakku legyen"
De!
Az indítóakksit 1-2 túlmerítéssel tönkreteszed.
OK köszi mindenkinek, közben eszembe jutott h a felsorolásból azt kihagytam, h az orrkormány azért felvesz ha jól tudom 450-500 W-ot, igaz ez csak ritkán (induláskor és kikötéskor) max 4-5-6 secre használja az ember. úgyhogy ezek szerint azért kell a hirtelen nagy áram is.
"Ciklikust járművekbe szokás, pl elektromos bicikli, robogó."
Na de ez megint más téma, nem? ezekbe már nem Li-ion akku van? csak mert az megint egy külön világ.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!