Vodafonosok, nálatok is folyamatosan rossz a wifi?
Ugyanez volt nálunk is.
Jeleztük feléjük, és már telefonon is látták a problémát, küldtek ki szerelőt.
Az IP cím feloldásával volt valami. Jelentsétek be!
Nem a Wifi szarakodik, hanem az internet szolgáltatással van gond. Kicsit tisztában kellene lenni a fogalmakkal, mert az otthoni wifi-ért a saját connect boxod a felelős nem a Vodafone.
UPC fehér boxa egyébként is vacak volt, én inkább átállítottam modem üzemódba, és a saját routeremet használom.
Nagyon rossz.
Elkezdett szrakodni, felhívtam őket, valamit átállítottak másik csatornára. Áramszünet, megint rossz, megint csatornát állítottak, megint rossz, kijött szerelő, kicserélt egy csatlakozót, csatornát állított, újabb áramszünet, megint rossz, telefonos hívás, csatorna állítása, nálunk egyéb szerelés miatt áram kikapcs, megint rossz, telefonban könyörög, hogy NE csatornát állítsanak, de azt állítanak, újabb szerelés nálunk, megint rossz.
Most annyi a különbség, hogy visszatértünk az irodába, alig van home office, itthon ugyan netezek, de akkor se annyira feltűnő, mintha munka közben menne el..
Rakás szutyok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!