Miért van az, hogy a pillanatképek is ennyire nagy hatással vannak ránk?
Figyelt kérdés
Például volt az, hogy a Coca-Cola reklámban egy nano másodpercnyire bevágtak egy csinos, mosolygós lányt, hogy ezzel a Coca-Cólá-t egy pozitív emlékkel kapcsoljuk össze, ezzel arra manipulálva minket, hogy megvegyük. Vagy például volt z, amikor a 70-es években leadták Amerikában a himnusz dalszövegét a TV-ben, és ott is tényleg nanomásodpercekre a szövegátváltások között olyanok voltak odaírva (angolul nyilván), hogy bízz a kormányban meg hasonlók... Szerintetek miért van ez? Szerintem az is simán elképzelhető, hogy a laptopainkon, telefonjainkon is néha ilyen rejtett üzenetek jelennek meg és még csak észre sem vesszük....2021. máj. 20. 12:42
1/4 anonim válasza:
Tudtommal az ilyesmi már törvénybe ütközik.
"Szerintem az is simán elképzelhető, hogy a laptopainkon, telefonjainkon is néha ilyen rejtett üzenetek jelennek meg és még csak észre sem vesszük...."
Hülyeség. Elérhetők programok amikkel felvehetsz mindent videóra ami a kijelződön van és visszanézheted akár kockánként. Akkor mégis miért akarna bárki garantáltan lebukni olyasmivel amiről te beszélsz? Már rég tudnánk erről.
2/4 Szirty ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Egy TV adás 25 FPS. Tehát 40 ms ideig látsz egy képkockát. Rövidebb ideig nem villanhat fel.
Ha nanonmásodpercben akarjuk kifejezni akkor ez 40 000 000 ns (negyvenmillió nanomásodperc).
Ezt nem hogy nem veszed észre egy adásban, de kifejezetten zavaró tud lenni.
3/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az említett módszer, vagyis 1 kockára bevágunk valami és a közönség a tudatalattijától vezérelve rohan bevásárolni, szóval ez a módszer nem létezik. Ha jól emlékszem olvasmányaimra, valóban kísérleteztek vele, de nem hozott érdemi eredményt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!