Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Napokban vásároltam egy...

Napokban vásároltam egy Xiaomi Mi Earbuds Basic 2 típusú fülest,akinek ilyen fülese van,találkozott ezzel a hibával?

Figyelt kérdés

Sajnos két nap után a bal fele nem szólt, megcsináltam rajt a resetet ahogy a videóban szerepel youtubeon,sajnos csak az segített rajta hogy éjjel kivettem a tokból, reggelre magától megjavult.

Viszont amikor reggel újból párosítani akartam a telefonnal, a jobb füles nem szólt, és csak világít a fehér led, de nem reagál semmire, írtam a xiaomi hivatalos webshopnak,de csak azt írják hogy töltsem fel a tokot és próbáljam resetelni,de sajnos nem lehet mert mintha kifagyott volna,a kérdésem,ha valakinek ez a típusú fülese van,nektek mi segített?



2021. ápr. 17. 17:47
 1/3 anonim ***** válasza:

Nekem a Mi AirDots Pro-m ilyen. Ez szerintem ilyen sajátosságuk.. Egy idő után megoldódik magától, vagy ha többször reseteled jó lesz X-edik próbálkozásra.

Mondjuk nekem egy év után jött ki a hiba, és folyamatosan visszatért, úgyhogy lecseréltem és azóta is csak porosodik.

2021. ápr. 17. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Köszi a választ, igen sajnos utólag olvastam utána hogy 10/9-nél van hiba

De arról nem írtak hogy úgy kifagy a füles hogy nem lehet vele semmit csinálni, mindenestre kivettem a tokból hátha, és köszi a választ, enis váltani fogok inkább:)

2021. ápr. 17. 18:21
 3/3 anonim válasza:
Nálam is ez a probléma,viszont nem oldódott meg és márkát váltottam
2022. okt. 6. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!