Napokban vásároltam egy Xiaomi Mi Earbuds Basic 2 típusú fülest,akinek ilyen fülese van,találkozott ezzel a hibával?
Sajnos két nap után a bal fele nem szólt, megcsináltam rajt a resetet ahogy a videóban szerepel youtubeon,sajnos csak az segített rajta hogy éjjel kivettem a tokból, reggelre magától megjavult.
Viszont amikor reggel újból párosítani akartam a telefonnal, a jobb füles nem szólt, és csak világít a fehér led, de nem reagál semmire, írtam a xiaomi hivatalos webshopnak,de csak azt írják hogy töltsem fel a tokot és próbáljam resetelni,de sajnos nem lehet mert mintha kifagyott volna,a kérdésem,ha valakinek ez a típusú fülese van,nektek mi segített?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nekem a Mi AirDots Pro-m ilyen. Ez szerintem ilyen sajátosságuk.. Egy idő után megoldódik magától, vagy ha többször reseteled jó lesz X-edik próbálkozásra.
Mondjuk nekem egy év után jött ki a hiba, és folyamatosan visszatért, úgyhogy lecseréltem és azóta is csak porosodik.
Köszi a választ, igen sajnos utólag olvastam utána hogy 10/9-nél van hiba
De arról nem írtak hogy úgy kifagy a füles hogy nem lehet vele semmit csinálni, mindenestre kivettem a tokból hátha, és köszi a választ, enis váltani fogok inkább:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!