Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » A telekommunikációs cégeknél...

A telekommunikációs cégeknél miért csodafegyver az "- Áramtalanítsa az eszközt!" című dolog?

Figyelt kérdés
Ez ennyire beválik, vagy miért mondják mindig ezt?
2021. márc. 18. 16:16
 1/6 Ypszilon1980 ***** válasza:
100%
Igen, sok esetben hatásos.
2021. márc. 18. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Mert sokszor csak "le van fagyva" az eszköz, tehát nincs fizikai, hardveres baja.
2021. márc. 18. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim válasza:
100%
Mobilszolgáltató esetében a készülék újra lekéri a hálózati adatokat. Ezzel úgymond befrissíti magát.
2021. márc. 18. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 Szirty ***** válasza:

Áramtalanítás kevés-

Utána be is kell kapcsolni! :)

2021. márc. 18. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Állítani merem, hogy a felhasználók jelentős része nem ért ezekhez a dolgokhoz. Ha valami nem működik, hívja a szolgáltatót, rosszabb esetben kérdést ír ide, mielőtt még a legalapabb dolgot, mint az újraindítás kipróbálná. Az ügyintézők pedig úgy kezelik az ügyfelet, mint ha nem értene hozzá, amivel szerintem nincs probléma. Nem pazarolnak erőforrást, nem küldenek szerelőt, ha útmutatás alapján az ügyfél is meg tudja otthon csinálni, vagy el tudja mondani, melyik led világít az eszközön újraindítás után. Ha látják, hogy olyan van a telefon másik végén, aki valamennyire képben van, akkor már ők is máshogy állnak a dologhoz, nem kezdik a legalapabb dolgokkal, nekem ez a tapasztalatom.

Pár napja egy általam nem ismert kávéautomatából akartam volna inni, de sehogy nem tudtam italt produkálni, hibaüzenet volt vagy még az sem. Ezt észrevette valaki, odajött és segített, ő már ismerte a gépet, kicsit oldalra toltuk, így hozzáfértünk a csatlakozójához, kihúztuk és visszadugtuk a konnektorba, aztán gond nélkül mindkettőnket kiszolgált a gép. Sok esetben tényleg működik az áramtalanítás.

2021. márc. 18. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 Szirty ***** válasza:

"Az ügyintézők pedig úgy kezelik az ügyfelet, mint ha nem értene hozzá, amivel szerintem nincs probléma."


De van. Amikor már számára is kiderül hogy nem műszaki analfabétával van dolga de ez nem érdekli, a cseklistet hajtja végre minden körülményt figyelmen kívül hagyva.

(indítsa újra a modemet, kapcsolja ki a tűzfalat, tiltsa le a víruskeresőt. Csatlakoztatva vannak a kábelek? Innen úgy látom minden működik, stb, stb, stb).


Ha kilógsz az általuk felállított sablonból, akkor falnak lehet menni tőlük és a leg alapabb probléma megoldása is mérhetetlen idegtépő tud lenni (pl. egy hibás hálózati dugasztáp miatt néha megfagyó kábelmodem).

2021. márc. 19. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!