Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Mit lehet tenni, ha a Telekom...

Mit lehet tenni, ha a Telekom nem foglalkozik velünk?

Figyelt kérdés
Kb mindennap kérjük, hogy jöjjenek ki megszerelni az internetet. Szinte azonnal törlik a kérést, miszerint megoldották az ügyet. Az ügy megoldására 72 óra áll rendelkezésre a szerződés szerint. Ők egy-két nap alatt beírják a rendszerbe, hogy megjavították, majd lezárják ugyebár a kérést. Mi ilyenkor újra írunk/felhívjuk őket, majd újra elkezdődik a 72 óra várakozás, majd újra törlik. Ez megy 10 napja. Szó szerint ebben a loop-ban ragadtunk. Egyszerűen teljesen tehetetlenek vagyunk. Mit lehet ilyenkor tenni?

2020. dec. 7. 13:18
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Tuti, hogy náluk van a probléma? Nem nálatok romlott el valami, router, ilyesmi?

Ha biztos, hogy náluk van a hiba, akkor felhívnám őket telefonon, és mivel rögzítik a hívásokat, és ha panasz van, akkor ezt ők is visszahallgatják. A kulcsszavak, amiket ilyenkor el kell mondani szerintem:

1. Többszörösen jelezted a problémát, és mindannyiszor megoldatlan maradt.

2. Fizetsz a szolgáltatásért, amit nem kapsz meg jelenleg, huzamosabb ideje.

3. Megcsappant a bizalmad a Telekomban.

4. Fontolgatod, hogy lemondod az előfizetést és másik szolgáltatóhoz csatlakozol.


Azt gondolnám, hogy csepp a tengerben nekik, de ettől meg szoktak ijedni úgy, hogy általában nagyon rövid időn belül orvosolják a problémát, sőt, még akár jóvá is írják a következő havi számlából a kiesett időszakot kárpótlásul.

2020. dec. 7. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
online kértétek? (nem ismerem őket, nem tudom, hogy van-e ilyen opció..) de ha mégis, inkább szóban terjeszteném elő a kérést, egy kissé megemelt hangon. ez szokott segíteni
2020. dec. 7. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Megemelni sem kell a hangod, elég, ha tényleg kimondod a kulcsszavakat. Az "elégedetlen vagyok" is egy ilyen.
2020. dec. 7. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Közben úgy tűnik megoldódik, mert még egyszer (remélhetőleg utoljára) felhívtam őket igen emelt hangon, és nem igazán hagytam nekik lehetőséget a félrebeszélésre. Követeltem a rendes ügyintézést, kiderült, hogy eddig minden alkalommal a vonalas telefon előfizetésünket hosszabbították meg (?!) az internetes javítás kérésünkre. Ez gyakorlatilag kabaré, de kaptunk időpontot, amikor elméletileg kijönnek hozzánk és ténylegesen megszerelik. Egyszerűen nem értem hogy lehet ennyire csapnivaló az intézés, de remélem mostmár tényleg a végén vagyunk.
2020. dec. 7. 15:36
 5/9 anonim ***** válasza:
Hát fura, mert nekünk akármilyen problémánk volt, mindig jól elintézték.
2020. dec. 7. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Alapvetően az az érdekük, hogy működjön a szolgáltatás. Szerintem a telekommunikációs cégek a legjobbak közé tartoznak itthon vásárlói probléma kezelés szempontjából. Persze ahol emberek dolgoznak, ott hibák is előfordulnak, azok pedig elégedetlen ügyfeleket szülnek.
2020. dec. 7. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Érdekes. Itt minden esetben kijöttek és megjavították a hibás vezetéket. Telekom szerelői jönnek egy napon belül.
2020. dec. 7. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
Eddig nekünk sem volt velünk problémánk, pl ha a vihar tönkretette a routert, jöttek két napon belül és kaptuk az újat. Ez az első, hogy ilyet játszottak velünk. :/
2020. dec. 7. 23:59
 9/9 anonim ***** válasza:
Megesik, a jelek szerint a saját belső kommunikációjukban volt valami hiba.
2020. dec. 8. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!