Mit lehet tenni, ha a Telekom nem foglalkozik velünk?
Tuti, hogy náluk van a probléma? Nem nálatok romlott el valami, router, ilyesmi?
Ha biztos, hogy náluk van a hiba, akkor felhívnám őket telefonon, és mivel rögzítik a hívásokat, és ha panasz van, akkor ezt ők is visszahallgatják. A kulcsszavak, amiket ilyenkor el kell mondani szerintem:
1. Többszörösen jelezted a problémát, és mindannyiszor megoldatlan maradt.
2. Fizetsz a szolgáltatásért, amit nem kapsz meg jelenleg, huzamosabb ideje.
3. Megcsappant a bizalmad a Telekomban.
4. Fontolgatod, hogy lemondod az előfizetést és másik szolgáltatóhoz csatlakozol.
Azt gondolnám, hogy csepp a tengerben nekik, de ettől meg szoktak ijedni úgy, hogy általában nagyon rövid időn belül orvosolják a problémát, sőt, még akár jóvá is írják a következő havi számlából a kiesett időszakot kárpótlásul.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!