A plussz garanciában a műszaki termékeknél némi átverés?
Ez nyers átverés. Persze, írják majd a kommentelők, hogy "te írtad alá, mi a gond?!", valahol jogos is, de erről a részletről szóban is kötelesek lettek volna tájékoztatni.
Az Egyesült Államokban vásároltam anno nyaraláskor mobilt (130 000 forinttal olcsóbb volt!), javasoltak mellé AppleCare+ biztosítást, ha 20x nem mondta el a kislány, hogy évi 2 javítás 2 évig (tehát max összesen 4, de évente legfeljebb 2), akkor egyszersem.
"Én abban a naiv hitben voltam, hogy 5 évig, ha kell,többször is megjavítják a készüléket garanciálisan. "
Szerintem van a szerződésből egy saját kezűleg aláírt példányod, abban le van írva.
Ha nem így van, és csak utólag módosítottak a szabályokon, akkor jogos a reklamációd.
" írják majd a kommentelők, hogy "te írtad alá, mi a gond?!", valahol jogos is,"
S igazuk van.... cselekvőképes ember jognyilatkozatot tett. Mégilyent.
A mindenféle plusz jótállások, garanciák azok már csak ilyen immel-ámmal, forgalmazók által nyújtott garik, biztosítások, és egyéb katyvaszok....
Kis országunkban ez már csak így megy. Fizess, de nem kapsz érte gyakorlatilag semmit.
A naivitásod abban áll, hogy elhitted, hogy egy vacak 10-20 ezres gyümicentrifugával kapcsolatban elhitted, hogy 5 évig ott állnak mögötted és bármi baj van, azonnal ugranak cserélni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!