Mi a különbség az "mA" és "A" között?
Kimeneti feszültség: max 12 V / 500 mA
Indulási segédáram: max 900 A
Ez mit jelent pontosan?
1 A = 1000 mA (milliamper) de akkor 900 A az nem 900.000 mA lenne?
Valaki segítsen már mert nem értem a dolgot.
Nekem ez totál homály.
Most akkor melyik a fontosabb az Amper vagy a mAh?
Oda van írva, hogy tartalmaz egy akkut: 12V / 17Ah
Az a kis akku 900 A áramot csak nagyon rövid idejű csúcsban bír leadni.
Nem a hálózatról veszi fel.
Egyébként tipikusan az a kérdés, ami önmagában érthetetlen, a kontextus ismerete nélkül.
Csak a 3. válaszban adod meg az információt, amitől értelmezhetővé válik.
De ez gyakori jelenség ezen az oldalon, illetve általános laikus szokás. Azt hiszitek, félinformációk alapján is lehet válaszolni.
Nem értek hozzá sajnos.
A kérdésem az lenne, hogy ez a készülék elég-e egy lemerült átlagos autó bebikázására vagy ez semmire se jó a kis akkumulátora miatt?
11:
Már kevered, eddig csak A és mA szerepelt a kérdésben. Ez az áramerősség egysége.
A "milli" megkérdezése ezen belül már vicckategória. Mi a különbség a méter és a milliméter között?
----------------------------
Külön téma az Ah vagy mAh, ami a töltésmennyiség egysége.
A "milli" megkérdezése ezen belül már vicckategória.
A dolog ott kezdődik, hogy az akku sok esetben nincs teljesen lemerülve, csak mondjuk már épp nem bírja elindítani az autót.
Tehát ilyen esetben a két párhuzamosított akku ereje összeadódik és a kis segédakku nagyon jól teljesíthet.
Jobban lemerült akku és egy szívósabb dízel esetén már lesznek gondok, valószínűleg.
Ne rugózz már a hülye bikázódon. Egy 4 kg tömegű 12V 17Ah kapacitású akku akkor sem tud leadni 900 ampert, ha rövidrezárják. Ha egy jobb 50Ah kapacitású autóakku indítóárama 450A, akkor ez, rövid időre (egy indításig, 10-20 másodperc) tudhat maximum 150 ampert. Nem 900-at.
Hányszor fogsz még mindig más kérdésbe csomagolva ugyanarról a gagyi, semmire se jó kibeba_zott bikázóról kérdezni?
17
Simán tudja a 900A-t ezek a kisméretű modern bikázók úgy működnek leegyszerűsítve hogy van benne egy töltőelektronika, ez tölti a saját akkuját illetve ha kell az autó akkuját, van benne egy belső akkumulátor ez tárol X mennyiségű energiát, és van benne egy általában 16-20V-os minimum 500.000mikrofarados kondenzátor( van amelyikben akár 1farad-os kondi is lapul)
Na szóval a bikázó része lényegében annyi hogy az a saját akku szépen lassan feltölti a kondenzátort, a kondenzátor meg nevetve leadja a 900A-es áramot, nyilván a terheléstől függ meddig tekeri az önindítót, ha kell a 900A lehet csak 10x fordul át a motor,ha meg a fele akkor 20x.
Illetve van még 2 féle ugye a régi megoldás van benne egy sima autóakku, meg egy töltőelektronika ebben az esetben az akkun múlik mennyit tud bikázni.
A másik megoldás hogy nincs akku csak a hálózatról veszi le a kraftot itt szimplán van egy nagy tápegység trafós vagy kapcsolóüzemű, ez úgy működik mint a hegesztőgépek nagyfesz relatív kis áramból csinál kisfesz nagy áramot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!