Hibás termék, ilyenkor visszajár a postaköltség?
Rendeltem egy pici lámpát webáruházból, és tiszta repedt meg törött, karcos az egész. Az egyértelmű, hogy visszaadják a termék árát (ezt meg is írták már), de a visszaküldés postaköltségét én állom? Csak mert ez esetben önhibámon kívül veszítek 1000 forintot, a semmiért, és az árucikk is visszamegy hozzájuk...
A vonatkozó szabályzat nekem kétértelmű. Elvileg ha hibás terméket kaptam, akkor:
"Ilyenkor visszaküldheti a terméket a vásárló a saját költségén, és ekkor vissza kell kapnia az általa teljes kifizetett teljes összeget."
Nagyon köszönöm a választ.
Én azt se bánnám, ha megjavítanák, de akkor is, nekem kellene majd állnom az összes postaköltséget, hogy ide-oda megy az áru, mind nekem kell majd kifizetnem, nem? Visszaküldöm nekik, 1000 Ft, ők megjavítják, visszakapom, újra plusz 1000 Ft? Maga a lámpa nem ér annyit.
Nekem szó szerint csak ennyit írtak:
"A termék vételára levásárolható a webáruházban vagy egy válaszlevélben leírt bankszámlaszámra át tudjuk utalni az összeget"
Tehát ők csak a vételárat adnák vissza, ami szerintem teljesen inkorrekt...
"Ilyenkor visszaküldheti a terméket a vásárló a saját költségén, és ekkor vissza kell kapnia az általa teljes kifizetett teljes összeget."
Nekem úgy rémlik, hogy utóbbi teljes összeg a szállítási költséggel együtt értendő.
Hogy visszaküldöd, azt viszont te fizeted, vagy viheted személyesen is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!