Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Hibás termék, ilyenkor visszaj...

Hibás termék, ilyenkor visszajár a postaköltség?

Figyelt kérdés

Rendeltem egy pici lámpát webáruházból, és tiszta repedt meg törött, karcos az egész. Az egyértelmű, hogy visszaadják a termék árát (ezt meg is írták már), de a visszaküldés postaköltségét én állom? Csak mert ez esetben önhibámon kívül veszítek 1000 forintot, a semmiért, és az árucikk is visszamegy hozzájuk...


A vonatkozó szabályzat nekem kétértelmű. Elvileg ha hibás terméket kaptam, akkor:

"Ilyenkor visszaküldheti a terméket a vásárló a saját költségén, és ekkor vissza kell kapnia az általa teljes kifizetett teljes összeget."


2020. jan. 31. 17:58
 1/5 anonim ***** válasza:
Ha a 14 napos elállással élsz, nem jár vissza a visszaküldés díja. Ha garanciával élsz, akkor igen. De a garancia nem jelent azonnali pénzvisszatérítést. Első körben megpróbálják javítani. Ha az nem lehetséges vagy nem éri meg, akkor kapsz egy ugyan olyan másikat. Ha ez sem lehetséges vagy a bolt úgy dönt, csak akkor kapod vissza a vételárat. Te nem követelheted ezt, csak a hiba javítását.
2020. jan. 31. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Nagyon köszönöm a választ.

Én azt se bánnám, ha megjavítanák, de akkor is, nekem kellene majd állnom az összes postaköltséget, hogy ide-oda megy az áru, mind nekem kell majd kifizetnem, nem? Visszaküldöm nekik, 1000 Ft, ők megjavítják, visszakapom, újra plusz 1000 Ft? Maga a lámpa nem ér annyit.


Nekem szó szerint csak ennyit írtak:

"A termék vételára levásárolható a webáruházban vagy egy válaszlevélben leírt bankszámlaszámra át tudjuk utalni az összeget"

Tehát ők csak a vételárat adnák vissza, ami szerintem teljesen inkorrekt...

2020. jan. 31. 18:10
 3/5 anonim ***** válasza:
Ez a 14 napos elállásra vonatkozik, ami teljesen korrekt. Kéjd a jótállás/szavatosság miatti cserét, akkor nem a te költséged a termék ide-oda küldözgetése. Normális helyeken küldenek futárt is aki elviszi, így nem neked kell ezt se intézni.
2020. jan. 31. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat, nagyon nagy segítség volt!
2020. jan. 31. 19:35
 5/5 anonim ***** válasza:
56%

"Ilyenkor visszaküldheti a terméket a vásárló a saját költségén, és ekkor vissza kell kapnia az általa teljes kifizetett teljes összeget."

Nekem úgy rémlik, hogy utóbbi teljes összeg a szállítási költséggel együtt értendő.

Hogy visszaküldöd, azt viszont te fizeted, vagy viheted személyesen is.

2020. jan. 31. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!