Lefagyott smárt tv vel mit lehet kezdeni?
Figyelt kérdés
Adott egy új Hitachi Smart tv. 4 napig problémamentesen működött, utána folyton lefagyott. 5 naptól azt játssza hogy bekapcsolom, bejön a kép a hang, utána azonnal eltűnik a kép. kiírja hogy video nem található. És persze be is fagy úgy hogy semmilyen gombra nem reagál. Garanciális szervízbe elvittem, ott azt írták a papírra hogy a dhcp átjárót állítsam át mert a digivel ütközik. ezt meg is csináltam de a tv továbbra sem működik. esetleg valakinek ötlet vagy bármi. ui. : több okos tv van a lakásban (hitachi is) és azok problémamentesen működnek.2019. dec. 1. 16:44
1/7 anonim válasza:
"video nem található"
Ezt HDMI forrásnál írja ki?
Mert akkor semmi köze a DHCP-hez.
3/7 A kérdező kommentje:
Nem hdmi nél hanem a sima tv adásnál irja ki. Természetesem elem uj benne. Bár aztól nem fagyna le a tv
2019. dec. 2. 05:03
4/7 anonim válasza:
Jelszintproblémák is okozhatnak ilyet.
Létezik olyan is, hogy csak a lakás egyik helyén jelentkezik, a kábelezés hibája miatt.
Ilyenkor szokás felcserélni a TV-ket, a teszt kedvéért.
5/7 anonim válasza:
Jaja, ahogy az előző írta. Nálam például akkor fagyott állandóan amikor rácsatlakoztattam kábellel.
6/7 A kérdező kommentje:
Sajnos ezeken mind túlvagyok már.
2019. dec. 18. 11:18
7/7 anonim válasza:
Szia. Jó lett? Nekem is ez a gondom . Digi van nekem is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!