Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » A mobilom miatt van, vagy az...

A mobilom miatt van, vagy az E-on tehet róla?

Figyelt kérdés

Az E-on telefonos információt szándékoztam az imént igénybe venni, de a menüpont-választásnál hiába billentyűztem be a menü számát, amit a készülékem ki is írt, az automatikus rendszerük nem érzékelte, és azt közölte, hogy nem történt menüválasztás, és bontotta a vonalat.

Kétszer is hívtam, próbáltam. Elé nem kell semmi jel, szerintem mondta volna, de próbáltam: #,*.


Ezt követően mailt írtam az E-onnak, segítségüket kérve, és ez az automatikus válasz jött:


Tisztelt Ügyfelünk!

...

Ha nálunk regisztrált e-mail címről írt nekünk, akkor e-mailben válaszolunk Önnek.

Ha ez az e-mail cím még nem szerepel rendszerünkben, akkor válaszunkat postai úton, a felhasználási helyhez tartozó szerződött ügyfelünknek küldjük el.

...


Mivel nem vagyok az ügyfelük, a mail-cím, amiről küldtem, nem regisztrált, tehát elvileg azt írták le, hogy nekem nem feltétlenül válaszolnak.


Tehát sehogy nem tudom elérni őket?


A mobilom nem "okos".



2019. aug. 16. 10:27
1 2
 11/12 anonim válasza:
50%

Detto ugyan ez probléma. 2 telefonszámról és 3 telefonról próbáltam

Samsung A40, xiaomi mi mix2, Cat s31. Nem tudtam a menüben választani hiába nyomtam meg a mefelelő gombokat az ügyfélszolg nem érzékelte.

2020. aug. 13. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim ***** válasza:
100%

"Az E-on-nál jelentkezhetne automatikusan az információ a legvégén, és ezzel ez is, és bármi más menüválasztási akadály ki lenne küszöbölve."

Ja, a parkolókba pedig tehetnének gumifákat, azoknak az autóknak, amelyekben éppen elromlott a fék.

A szolgáltatóknak az ügyfélszolgálat személyzete és technikája költség.

Érthető okokból nem csinálják olyanra a menüt, hogy azonnal az élő erő jelentkezzen. Hanem amit csak lehet, megpróbálnak menüből kiszolgálni, előkészíteni, időt nyerni, ami ugye pénz.

100 ügyfél esetén az adatokat egyenként bediktálni összesen másfél óra, mindezt kiszervezve menübe másfél óra felszabadul, ami ügyfélszolgálati teendőkre fordítható.

2020. aug. 14. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!