Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » A mobilom miatt van, vagy az...

A mobilom miatt van, vagy az E-on tehet róla?

Figyelt kérdés

Az E-on telefonos információt szándékoztam az imént igénybe venni, de a menüpont-választásnál hiába billentyűztem be a menü számát, amit a készülékem ki is írt, az automatikus rendszerük nem érzékelte, és azt közölte, hogy nem történt menüválasztás, és bontotta a vonalat.

Kétszer is hívtam, próbáltam. Elé nem kell semmi jel, szerintem mondta volna, de próbáltam: #,*.


Ezt követően mailt írtam az E-onnak, segítségüket kérve, és ez az automatikus válasz jött:


Tisztelt Ügyfelünk!

...

Ha nálunk regisztrált e-mail címről írt nekünk, akkor e-mailben válaszolunk Önnek.

Ha ez az e-mail cím még nem szerepel rendszerünkben, akkor válaszunkat postai úton, a felhasználási helyhez tartozó szerződött ügyfelünknek küldjük el.

...


Mivel nem vagyok az ügyfelük, a mail-cím, amiről küldtem, nem regisztrált, tehát elvileg azt írták le, hogy nekem nem feltétlenül válaszolnak.


Tehát sehogy nem tudom elérni őket?


A mobilom nem "okos".



2019. aug. 16. 10:27
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
74%
Bevallom, nem is értem mit szeretenél.
2019. aug. 16. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Az első sorban olvasható, információt kérni.
2019. aug. 16. 11:33
 3/12 A kérdező kommentje:
Pl. egy esetlegesen leendő ügyfél is lehetek.
2019. aug. 16. 11:35
 4/12 anonim ***** válasza:
100%

"Tehát sehogy nem tudom elérni őket?"


Próbáld egy másik telefonról.

Értem én, a mobilod valószínűleg nem küld DTMF kódot, így a menü hiába vár rá.

Esetleg úgy tudod letesztelni, hogy ha felhívsz valakit, kérdezd meg tőle hogy hallja-e a hangokat miközben te nyomkodod a telefonod billentyűit.

Ha nem hall semmit, akkor meg van oldva, a telód vagy nem alkalmas rá, vagy ki van kapcsolva ez a funkciója.

2019. aug. 16. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ.

A ekkora cég betehetett volna a mnenüpontfelsorolás végére egy olyat,hogy "vagy várjon a kezelő jelentkezésére". Ha mást is ilyen pontatlanul old meg, akkor szívebben választanék másik szolgáltatót.


Másik mobil? Nem használok két mobilt, egyet használok.

2019. aug. 16. 18:09
 6/12 A kérdező kommentje:

Amúgy hasznos a válaszod, csak kicsit felhúzott az E-on.

Tehát ha a felhasználója lennék, nem tudnám soha elérni ezzel a mobilommal, amivel tökéletesen meg vagyok elégedve egyébként.

2019. aug. 16. 18:31
 7/12 anonim ***** válasza:
100%

"Tehát ha a felhasználója lennék, nem tudnám soha elérni ezzel a mobilommal, amivel tökéletesen meg vagyok elégedve egyébként."

Rosszul értelmezed.

Nem ők tehetnek róla, hogy minden más készülékkel ellentétben, a tiéd nem működik.

Nem tudom milyen mobil, ha tudnám s típust, akkor s biztos hogy meg tudnám mondani hol keresd, hogy a kérdéses funkció ki van-e kapcsolva benne esetleg, hogy bekapcsolhasd.

Mivel a DTMF szabványos működésű, ezért a telefonos menükben kézenfekvő, hogy erre építenek, és nem tapsolni, vagy fütyülni kell a megfelelő menüpontba jutásért.

Itt a menütérkép:


0 Panasz bejelentése

1 Költözés, átírás

2 Műszaki ügyek

2.1. Új bekapcsolás, teljesítményváltozás vagy mérőleszerelés

2.2. Tájékoztatás karbantartás miatti áramszünetről

3 Automata mérőállás diktálás

4 Számlaügyek, tartozás rendezése

4.1. Automata tájékoztató az aktuális tartozásról

4.2. Ügyintéző kapcsolása

5 Kártyás mérő, védendő fogyasztók

6 Kiegészítő szolgáltatások

9 English/Deutsch

9.1. Angol

9.2. Német


Egy helyesen működő mobillal igénybevehető.

Kérj meg valakit, hogy a telefonodon ellenőrizze a beállításokat.

2019. aug. 16. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:

Köszönöm, az újabb válaszod.

Nokia 100 a mobilom, ha így tudsz mondani többet.


A menü egyértelmű volt, megtaláltam ezt a honlapon is, de köszönöm.

2019. aug. 16. 19:59
 9/12 A kérdező kommentje:

Ugye, hogy nem lehet átállítani ezt a mobilt.


Az E-on-nál jelentkezhetne automatikusan az információ a legvégén, és ezzel ez is, és bármi más menüválasztási akadály ki lenne küszöbölve.

2019. aug. 20. 14:11
 10/12 anonim ***** válasza:
100%

Nem sikerült erre vonatkozó információt fellelnem, de ha ezzel segítek, egy hasonló típust díjmentesen fel tudok ajánlani a részedre. Magam ellenőriztem, működik rajta a kérdéses funkció, felhívtam az EON telefonszámát, és használható vele a telefonos menü.

Egy Nokia 108-ról van szó, 2 évvel későbbi modell, kamerával és pár aprósággal egészült ki a tiédhez képest. Dual sim és memória kártya foglalat is többek közt, ami plusz funkcióval rendelkezik.

Én csak rádió hallgatásra használtam, hagyományos fülhallgató csatlakozás van rajta, mint a 100-as modellen, kifogástalanul működik. A max. 32 gigás micro sd memóriakártyáról zenelejátszásra is alkalmas.

A töltő csatlakozás is megegyezik, illetve a behelyezhető sim mérete is.

Szolgáltató független.

2019. aug. 20. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!