A mobilom miatt van, vagy az E-on tehet róla?
Az E-on telefonos információt szándékoztam az imént igénybe venni, de a menüpont-választásnál hiába billentyűztem be a menü számát, amit a készülékem ki is írt, az automatikus rendszerük nem érzékelte, és azt közölte, hogy nem történt menüválasztás, és bontotta a vonalat.
Kétszer is hívtam, próbáltam. Elé nem kell semmi jel, szerintem mondta volna, de próbáltam: #,*.
Ezt követően mailt írtam az E-onnak, segítségüket kérve, és ez az automatikus válasz jött:
Tisztelt Ügyfelünk!
...
Ha nálunk regisztrált e-mail címről írt nekünk, akkor e-mailben válaszolunk Önnek.
Ha ez az e-mail cím még nem szerepel rendszerünkben, akkor válaszunkat postai úton, a felhasználási helyhez tartozó szerződött ügyfelünknek küldjük el.
...
Mivel nem vagyok az ügyfelük, a mail-cím, amiről küldtem, nem regisztrált, tehát elvileg azt írták le, hogy nekem nem feltétlenül válaszolnak.
Tehát sehogy nem tudom elérni őket?
A mobilom nem "okos".
"Tehát sehogy nem tudom elérni őket?"
Próbáld egy másik telefonról.
Értem én, a mobilod valószínűleg nem küld DTMF kódot, így a menü hiába vár rá.
Esetleg úgy tudod letesztelni, hogy ha felhívsz valakit, kérdezd meg tőle hogy hallja-e a hangokat miközben te nyomkodod a telefonod billentyűit.
Ha nem hall semmit, akkor meg van oldva, a telód vagy nem alkalmas rá, vagy ki van kapcsolva ez a funkciója.
Köszönöm a választ.
A ekkora cég betehetett volna a mnenüpontfelsorolás végére egy olyat,hogy "vagy várjon a kezelő jelentkezésére". Ha mást is ilyen pontatlanul old meg, akkor szívebben választanék másik szolgáltatót.
Másik mobil? Nem használok két mobilt, egyet használok.
Amúgy hasznos a válaszod, csak kicsit felhúzott az E-on.
Tehát ha a felhasználója lennék, nem tudnám soha elérni ezzel a mobilommal, amivel tökéletesen meg vagyok elégedve egyébként.
"Tehát ha a felhasználója lennék, nem tudnám soha elérni ezzel a mobilommal, amivel tökéletesen meg vagyok elégedve egyébként."
Rosszul értelmezed.
Nem ők tehetnek róla, hogy minden más készülékkel ellentétben, a tiéd nem működik.
Nem tudom milyen mobil, ha tudnám s típust, akkor s biztos hogy meg tudnám mondani hol keresd, hogy a kérdéses funkció ki van-e kapcsolva benne esetleg, hogy bekapcsolhasd.
Mivel a DTMF szabványos működésű, ezért a telefonos menükben kézenfekvő, hogy erre építenek, és nem tapsolni, vagy fütyülni kell a megfelelő menüpontba jutásért.
Itt a menütérkép:
0 Panasz bejelentése
1 Költözés, átírás
2 Műszaki ügyek
2.1. Új bekapcsolás, teljesítményváltozás vagy mérőleszerelés
2.2. Tájékoztatás karbantartás miatti áramszünetről
3 Automata mérőállás diktálás
4 Számlaügyek, tartozás rendezése
4.1. Automata tájékoztató az aktuális tartozásról
4.2. Ügyintéző kapcsolása
5 Kártyás mérő, védendő fogyasztók
6 Kiegészítő szolgáltatások
9 English/Deutsch
9.1. Angol
9.2. Német
Egy helyesen működő mobillal igénybevehető.
Kérj meg valakit, hogy a telefonodon ellenőrizze a beállításokat.
Köszönöm, az újabb válaszod.
Nokia 100 a mobilom, ha így tudsz mondani többet.
A menü egyértelmű volt, megtaláltam ezt a honlapon is, de köszönöm.
Ugye, hogy nem lehet átállítani ezt a mobilt.
Az E-on-nál jelentkezhetne automatikusan az információ a legvégén, és ezzel ez is, és bármi más menüválasztási akadály ki lenne küszöbölve.
Nem sikerült erre vonatkozó információt fellelnem, de ha ezzel segítek, egy hasonló típust díjmentesen fel tudok ajánlani a részedre. Magam ellenőriztem, működik rajta a kérdéses funkció, felhívtam az EON telefonszámát, és használható vele a telefonos menü.
Egy Nokia 108-ról van szó, 2 évvel későbbi modell, kamerával és pár aprósággal egészült ki a tiédhez képest. Dual sim és memória kártya foglalat is többek közt, ami plusz funkcióval rendelkezik.
Én csak rádió hallgatásra használtam, hagyományos fülhallgató csatlakozás van rajta, mint a 100-as modellen, kifogástalanul működik. A max. 32 gigás micro sd memóriakártyáról zenelejátszásra is alkalmas.
A töltő csatlakozás is megegyezik, illetve a behelyezhető sim mérete is.
Szolgáltató független.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!