Normális, nem bunó-idióta válaszokat szeretnék kérni. ÉN sem kaptam meg Wish-ről a rendelt terméket! Eddig mindig de most miért nem?
Több mint 1 hónapja várom,folyton azt látom húzzák a szállítási időt,Júni 1-el rendeltem és most Aug.van.
Az ügyfél szolgálat nem válaszol a kérdésemre,elvileg töröltem már a rendelést ami nem igaz,a kiírt terméket pedig úgy jelentení meg ,hogy már kézbesítve lett ,amit persze még nem kaptam meg ,se választ se a pénzem.
Ilyenkor mit lehet tenni ?
Teljesen normálisan mondom, hogy az "ügyfélszolgálat" egy szó.
Ha ilyen szinten írtál nekik is, akkor érthető, hogy megsértődtek és válaszra sem méltattak.
Bunó (???).
Ezért teljesen feleslegesen írtál,csak ,hogy kötözködni tudj!
Inkább elszórkoztatál így reggel ,jót nevettem,mert te biztos még soha sem írtál félre semmit igaz?!
Remélem ki élted magad így kora reggel !
Remélem másnak is lesz még szerencséje hozzád ! Puszi ((:
Meg kellene próbálni az úgyfélszolgálattal ANGOLUL beszélni, illetve közvetlenül az eladóval.
A google fordítós magyar szövegedből lehet hogy nem értenek semmit, főleg ha még a helyesírás is hibás.
Nekem is volt pár problémás rendelésem, de a közvetlen kapcsolatfelvétel az eladóval mindig megoldotta a dolgot, sohasem voltak bunkók, legrosszabb esetben annyi történt, hogy visszautalták a pénzemet.
Amíg nem egy nyelvet beszéltek, ne várj csodát és ne minősíts senkit.
A Wish-en, Geek-en, Aliexpressen stb. az eladók mindent megtesznek, hogy ne kapjanak rossz minősítést, mert akkor kiesnek az oldalról és bukják a bizniszt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!