Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Önismereti kérdések » Nem is ezt akartam igazán és...

Nem is ezt akartam igazán és ezért nem vagyok boldog?

Figyelt kérdés
Már jópár éve mérnök szerettem volna lenni. Nagy városban szerettem volna lakni, barátokkal. Most (nem vagyok öreg...még 30 sem) és egy nagy vállalatnál mérnök vagyok a fejlesztőrészlegen. Egy nagyvárosban élek és közel a barátokhoz...tulajdonképpen ennél jobban nem is teljesülhetett volna az akaratom. Nagyon is büszke vagyok magamra, de most csak azon agyalok, hogy milyen jó lenne egy csendes kis faluban egy kocsmát nyitni. Több szabad idő és a magam ura lennék. Nameg keresnék egy élettársat, gyerekekkel boldog életet élnénk. De félek, hogy ez is csak egy olyan dolog, amit ha elérnék akkor rögtön másra vágynák. Félek, hogy 40 évesen már egy besüppedt felnőtt leszek, aki céltalanul éli a szürke hétköznapjait.
2013. dec. 29. 23:37
 1/2 anonim válasza:
te egy olyan ember vagy aki mindig azt akarja ami nincs én is ilyen vagyok
2013. dec. 31. 10:22
 2/2 anonim válasza:
én átmentem már ezen. nálunk eléggé gazgadok a szülők, nagy házakban, legyünk őszinték: villákban laktunk. 19 évesen elegem lett, anyámmal éstesókkal leköltöztünk falura. apám munka végett maradt a fővárosba és csak hétvégente jött hozzánk. a csend, a természet, a csirke etetés... isteni! majdnem 3 hónapig... utána kihaltam az unalomtól, hogy na de ez egy falu! semmit nem lehet itt csinálni! egy hónappal rá, zsa vissza fővárosba... persze, hogy utána néha visszavágytam falura, ezért el sem adtuk a telket, csak a csirkéket a szomszédnak adtuk... egyszerűen vágyom oda, de én mégis városinak nőttem felév pár havonta egy hét nagyszerű ott, de egy idő után kihalt, unalmas és engem nem köt le a Bori néni napi pletykája a hátsószomszéd Pistájékról... szóval érted. bonyolult uralkodni az érzelmeken, hogy hová menjek, amikor mind2 helyre vágyom..:/
2014. jan. 7. 07:23

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu