Miért változott meg ellenséges irányba az ismerőseim viselkedése, csak mert lett most munkám, és keresni tudok magamnak egy kis pénzt?
Utolsó válaszolónak a válasz:
Leírom részletesen, hogy mi alapon működik a rendszer!
Call centerben dolgozom, a TeleQuest Kft nevezetű cég foglalkoztat minket, és a fizetést is tőlük kapjuk, de kizárólag valamilyen diákszövetkezeten keresztül. Így akarják szűrni, hogy aki nem múlt még el 18 éves, vagy nincs érettségi bizonyítványa, és jelenleg is érvényes diákigazolványa vagy ezzel egyenértékű iskolalátogatási papírja, az ne dolgozhasson, ne jelentkezhessen diákmunkára. A meló alapfeltétele, hogy választasz egy diákszövetkezetet, és regisztrálsz. Szükséged van taj számra, személyire, diákigazolványra, bankszámlaszámra, adókártyára, lakcímkártyára. Minden személyes adat fontos szerepet játszik a munkaviszonyod fenntartásához. Aztán felvételizned kell a munkahelyen. Nálunk úgy működött, hogy ki kellett tölteni egy tesztet számítógépen, 0 és 100%-os eredményesség között, majd volt egy elbeszélgetés és egy regisztráció a szerverre, a személyes adatok és elérhetőség miatt. Ha jó voltál, visszahívnak. Ezután oktatáson kell részt venned, ez csak 2-4 órát vesz igénybe. Megtanulod az adott kampányban értékesítendő csomagok nevét, árát, tulajdonságait, és szakmai vizsgát teszel belőle. Ennek nehézségi foka csak annyira nehéz, amennyire nem tanultad meg az elméletet. A vizsga után szituációs feladatokat kell játszani, hogy te vagy az operátor /és ügyfél, ahol arra kíváncsiak a supervisorok hogy mennyire vagy önálló, tudsz e kezelni egy problémát, mikor sokalsz, parázol be, ilyesmik. Hallgattok hangfelvételeket is értékesítésekről. Direkt lesznek helytelen, hibás értékesítések, meg egyszerűek vagy elhúzódó jellegűek. Majd a végső teszt során 1 órát dolgoztok, de nem kaptok fizetést. Ez mindenkinek nagyon rosszul szokott sikerülni, itt sokan kétségbe esnek, mert először beszélnek idegen emberekkel látatlanban, és nem elég, hogy előre betanult formaszöveget mondjanak el az ügyfélnek, de figyelmesen hallgassák meg őket, és eközben egy értékesítő szoftveren jelölgetni is kell, hogy az ügyfél milyen kifogásokkal jött a termékkel szemben. Ekkor kifogás-kezelést kell alkalmazni, ezeket is tanultuk, hisz ebben a munkában a nagy dumás, rámenős, nyomulós operátorokra van szükség. Ha az ügyfélnek tetszett az ajánlat, megkötitek a szerződést telefonon, felolvasol neki egy kicsit hosszú jogi nyilatkozatot a szerződéskötésről, majd megköszönöd a figyelmét és kezdődik minden elölről. Két óra alatt 5 telefonos előfizetői díjcsomagot, de minimum 3-at kell eladnod, vagy hazaküldenek. Ha minőségi hibát ejtesz, (nem az előfizetővel szerződsz, nem olvasod fel a jogi nyilatkozatot, nem rögzíted a beszélgetést, nem figyelmezteted az ügyfeled a rögzítésről, kifelejtesz valami fontosat a beszélgetésből) akkor általában kirúgnak. Ha kezdő vagy még, akkor egy-kettőt még elnéznek. Jutalékos rendszerben dolgozol, ezt magyar nyelven lefordítva úgy fogalmaznám meg: ha k*rva jó vagy, akkor a s*ggedet is kinyalják, óránként 7-800 ft-ot tejelnek a vezetők, mindenki előre köszön neked, késhetsz pár percet, sajátosan módosíthatod a munkavállalásod, mobilozhatsz is közben, stb. Ha meg dettó nem megy az egész meló, kirúgással fenyegetnek, jutalékot se kapsz, és lekezelően szólnak hozzád, lesz*rják a fejed. És akár szólhatnak is, hogy ne gyere be többet dolgozni. :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!