Mit csináljak ha a munkában ejtett apró hibáim miatt végtelenül ideges tudok lenni magamra?
Például ha kis adminisztratív hibát ejtek vagy elnézek valamit. Apróságok,a főnököm szerintem túl is teszi magát rajta,de én nagy ügyként fogom fel.
Igyekszem kiküszöbölni,de ha becsúszik olyan max heti 2x kb akkor legszívesebben megütném magam hogy milyen figyelmetlen vagyok.
Mostmár állandóan azon görcsölök hogy elrontok valamit. Fél éve dolgozom itt és szeretem ezt a munkát.
Mivel tudnék egyszerre kicsit lazább lenni de mellette precíz maradni?
Egyrészt: a munkában főleg a munkádra összpontosíts, ne kószáljanak el a gondolataid. Gondold át mit hogyan kell megoldanod és csak utána kezdje el megoldani, teljesíteni. Átadás előtt ismét olvasd el, gondold át. Sikeres leszel.
Másrészt: ha a főnököd sem látja nagy hibáknak, akkor ne őröld magad ezek fölött, de azért tartsd be, amit fentebb írtam, mert ha lazán veszed (hiszen a főnök sem tette szóvá), akkor nagy valószínűséggel becsúszik egy lényeges hiba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!