Az új Ciff súrolószer, miért súrolószer, ha a reklámban azt mondják, hogy mindeféle erőfeszítés nélkül oldja a koszt?
Figyelt kérdés
A súrolás nem erőfeszítés? Súrolni nem könnyű dolog...2009. jan. 27. 12:24
1/4 anonim válasza:
Átvállalja a megpróbáltatásokat.
Súrol helyetted...
(...vagy nem.)
2/4 anonim válasza:
Az a reklám természetes szőke háziasszonyoknak készült!
3/4 anonim válasza:
Média órán azt tanultuk a reklámról, hogy A REKLÁM HAZUDIK!
4/4 anonim válasza:
Utolsónak: ezt azért így nem mondanám.
A reklám EGYETLEN célja, hogy FIGYELMET keltsen. Ha ehhez hazudni kell vagy megbotránkoztatni, akkor hazudni és botránkoztatni fog. Teljesen mindegy, miről szól és mit mond: a lényeg, hogy megjegyezd, és sokat gondolj rá, sokat beszélj róla. Az egyetlen, amit ritkán mernek megcsinálni, az a nyílt szex. Az sokkal nagyobb botrányt okoz, mint bármi más... nagyobbat, mint egy nyíltszíni gyilkosság vagy kínzás.
No persze a negatív reklám visszaüthet. Jobb helyeken létezik olyan, hogy bojkott: és olyankor TÉNYLEG nem vásárolnak attól a cégtől. Tehetik: van 100 másik, hasonló - amelyek örömmel és azonnal betölti a helyét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!