Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Humor » Az új Ciff súrolószer, miért...

Az új Ciff súrolószer, miért súrolószer, ha a reklámban azt mondják, hogy mindeféle erőfeszítés nélkül oldja a koszt?

Figyelt kérdés
A súrolás nem erőfeszítés? Súrolni nem könnyű dolog...
2009. jan. 27. 12:24
 1/4 anonim ***** válasza:
74%

Átvállalja a megpróbáltatásokat.

Súrol helyetted...

(...vagy nem.)

2009. jan. 28. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
54%
Az a reklám természetes szőke háziasszonyoknak készült!
2009. jan. 28. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Média órán azt tanultuk a reklámról, hogy A REKLÁM HAZUDIK!
2009. jan. 29. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Utolsónak: ezt azért így nem mondanám.

A reklám EGYETLEN célja, hogy FIGYELMET keltsen. Ha ehhez hazudni kell vagy megbotránkoztatni, akkor hazudni és botránkoztatni fog. Teljesen mindegy, miről szól és mit mond: a lényeg, hogy megjegyezd, és sokat gondolj rá, sokat beszélj róla. Az egyetlen, amit ritkán mernek megcsinálni, az a nyílt szex. Az sokkal nagyobb botrányt okoz, mint bármi más... nagyobbat, mint egy nyíltszíni gyilkosság vagy kínzás.


No persze a negatív reklám visszaüthet. Jobb helyeken létezik olyan, hogy bojkott: és olyankor TÉNYLEG nem vásárolnak attól a cégtől. Tehetik: van 100 másik, hasonló - amelyek örömmel és azonnal betölti a helyét.

2009. jan. 30. 01:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!