Szerintetek megvalosithato?
Tegnap vettem egy veteran boing 316- ost. Mar tobb, mint 20 eves, van is benne km rendesen.
Holnap hozom haza, de az a problema, h nem vezettem meg ilyent.
Mostanaban tobbszor is elofordult, h madarrajba futott egy/ egy ilyen gep, ami nyilvan azt eredmenyezi, h a hajtomu attetelek megrongalodnak.
Igy hat arra gondoltam, h tenni kell valamit, ezt a kockazatot kikuszobolven, h en is igy jarjak, a hazafele vezeto uton.
Az az otletem tamadt, h a gep hajtomuvek legbeszivo nyilasa ele valami legaszurot szerelnek, h jon is a madar, ne tudjon belerepulni a hajtomu attetelei koze.
Azt kell meg kitalalnom, ez a legszuro milyen anyagbol legyen, melyik gyartotol vegyem hozza az eszkozoket.
Elsore a szomszed feloli ajton levo szunyoghalo jutott eszembe, az eleg eros.
Multkor a szomszed macskaja ramaszott, azt is kibirta, mikor a macska megijedt, ahogy a szomszed hazaerkezett az atepitett dupla 1,9tdi motoros dupla szwiftjevel.
Szoval a kerdesem azokhoz szol, akik csinaltak mar ilyen atepitest, nektek mennyi ideig tartott, milyennlegszurot tettetek fel, h most nekiallok, estere vegzek- e vele?
Ti mivel rogzitenetek a szurot a hajtomuhoz ugy, h a menetszel ne vigye el?
Nem szandekozok szaguldozva hazajonni vele, de jo lenne, h fel uton nem kene felreallni, es keresgelni a fuggonyt.
Az a baj, hogy az ilyen védőrácsnak szinte akadály nélkül kellene a levegőt átereszteni, hogy ne csökkentse a hajtómű teljesítményét. Ugyanakkor meg kell állítania egy 900km/órával "rálőtt" kb. 5 kilós testet. Úgyhogy ne darabolja fel, mert akkor ugye amúgy is átmegy a rácson.
Ezért a repülőgépipar inkább a következő megoldásokat alkalmazza:
- a repülőterek környékét, ahol alacsonyan repülnek a gépek, megpróbálják madármentesen tartani
- egy kisebb madarat a hajtómű fel tud darabolni és működőképes marad. (Erre vannak gyártói tesztek.)
- több hajtóműves gép egy-egy madárral való találkozás után még tud repülni.
- ha minden hajtómű leáll, a pilótán múlik, hogy siklórepüléssel leszállóhelyet találjon.
Neked is ezt ajánlom. És repülj óvatosan. :-)
#3 én még nem láttam olyan kismadarat ami működőképes maradt miután egy hajtómű feldarabolta. :D
.. mondjuk nagy madarat sem. :)
#4
:-)
((((((De ha egy mellékmondatból hiányzik az alany, akkor az alanya az előző mellékmondat alanya. Nem a tárgya.)))))
Ertem.
Ez esetben a feszerben pont van egy nem hasznalt trambulin. A szomszed 100kilos fia ugralt rajta a multkor, a vaza osszeszakadt, de a tranbulin haloja ep maradt.
Szerintem az kibirna egy golyat is nagyobb sebesseggel.
Es meg vissza is pattanna. Aztan mar csak ki kell kerulni, h visszapattanas utan nehogy megint nekimenjen.
Szerintetek ez jobban megvalosithato?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!