A gyakorikérdések csinálhat olyat, hogy a kérdésem átrakja más kategóriába mert neki nem tetszik hogy ott van?
Nem azért teszik át, "mert neki nem tetszik hogy ott van", hanem, mert az nem oda való és abban a kategóriában nem biztos, hogy értelmes választ kaphatsz.
GYIK alkategória alatt, ha megkérdezed, hogy az ikrek és a skorpió jó házaspár lenne e - azt átteszik az asztrológia alkategóriába, mert ott a helye.
A munkahely alkategóriában, ha megkérdezed, hogy a kollégád, akivel eljegyeztétek egymást, elkezdett egy másik kolléganő felé kacsingtgatni és szeretnéd megmentenia kapcsolatot, az megy is a Párkapcsolati problémák aolkategóriába.
És így tovább.
A kategóriákat az látogatja, aki nek szüksége van infóra és aki jártasabb abban a témakörben; szóval nagyobb az esélye, hogy értelmes választ kapj.
Most, ha valaki a kutya alkategóriában lovakról kérdez, nem fogunk tudni neki segíteni, mert kutyások vagyunk.
Ha az zavar, hogy az eredeti kategóriát nem látogatják annyian vagy túl sokat kérdeznek és elveszne a kérdésed, ki tudod emelni, amit írtál.
Arról nem is beszélve, hogy van, amit más nem akar látni és direkt kerüli azt a kateriát.
Valaki be se megy a szexualítás kategóriába, mert homofób (én NEM vagyok az, csak már találkoztam homofóbbal az oldalon), aztán valaki az emberi tulajdonságokban arról kérdez, hogy a meleg párjával milyen helyekre járjanak.
Vagy vegyünk engem - nem bírom a vért, a vérre gondolni ois gyűlölök, úgy, ahogy a szervekre és hasonló dolgokra. Aztán a GYIK alkategóriában meg valaki kérdez az orrvérzéséről, a wc-zésről ír, hogy mit termelt és az úgy jó e, az aranyeráről kérdez, stb. Nem biztos, hogy örülök, hogy az a kérdés ott van. :D
Miféle kártérítésről hadoválsz? Már miért kellene fizetnie a szolgáltatónak?
Ez egy ingyenesen használható interaktív weboldal. Nem kell érte fizetni. És névtelen. Ha valaki saját, teljes nevét adná meg felhasználónak, még akkor sem lehet tudni, kicsoda.
A regisztrációkor elfogadjuk a fentieket, és azt, hogy sem a kérdések, sem a válaszok nem kizárólagos szellemi termékünk, hanem felette az üzemeltető is rendelkezik.
Kérdező: Ha te vendégségbe mész valakihez, akkor a vendéglátó nem mondhatja, hogy ülj át másik székre? Nem szólhat rád, hogy sáros a cipőd, vagy ne csámcsogj?
Itt mi vendégek vagyunk és a házigazda jogosult minket szívesen látni, kitessékelni innen, vagy rendre utasítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!