Miért magázódnak a moderátorok a levelezés során, ha a weblap egész nyelvezete tegező hangvételű?
ÜzeneteiD(!), Saját kérdéseiD(!), MegválaszoltjaiD(!), csak néhány szó a menüből.
A felhasználói infók is végig-végig tegezőlegesek. Ez így is van rendjén, mert egy laza közönségnek célzott weblap a netikett szerint is tegezős, ez teljesen normális. De amint moderatúrával kapcsolatba lépek email útján, akkor nagyon mereven magázódnak még akkor is, ha több levélváltásban konzekvensen tartom magam a tegező hangvételnél azért: MERT A GYAKORIKÉRDÉSEK WEBLAP IS TEGEZŐS.
Modik! Van erre válaszuk maguknak? Vagy válaszotok nektek? :)))
Minden ügyfélszolgálat magáz. Függetlenül attól, hogy az oldalain, vagy a reklámokban vagy bárhol máshol tegezve szólít meg.
PL:
T-mobil: Válts most okostelefonra!
Vodafone: Még jobb áron és gyakrabban cserélheted a telefonodat, keddenként ketten egy áráért szórakozhattok és további izgalmas élményekkel háláljuk meg, hogy Vodafone-os vagy.
Mégis, ha hívod az ügyfélszolgálatot, akkor magáznak. Én dolgoztam ilyen ügyfélszolgálaton, és nagyon sokan ott is úgy telefonáltak be, hogy tegeztek. Akkor is magáznom kellett és erre ilyen esetben figyelni kell külön.
(volt amikor a hallhatólag idős ember telefonált be és mivel nekem fiatalos a hangom, úgy is kezelt mint egy csitrit. )
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!