Kezdőoldal » Egyéb kérdések » GYIK » Várható valamikor olyan...

Várható valamikor olyan fícsör, hogy lehessen utólag szerkeszteni egy választ?

Figyelt kérdés
Velem nem egyszer előfordult már, hogy szükség lett volna rá, mert véletlenül rossz szót használtam vagy rosszul fogalmaztam.
2022. jún. 2. 08:10
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
72%
Egyelőre fontosabb lenne számodra megtanulni magyarul - hogy megfelelő szót tudj választani -, illetve ha angol szót akarsz használni, akkor tudd rendesen leírni!
2022. jún. 2. 08:18
 2/18 anonim ***** válasza:
73%
Várhatsz rá nyugodtan, senki nem tiltja meg.
2022. jún. 2. 08:46
 3/18 A kérdező kommentje:
#1 Programozó vagyok, nálunk általánosan elterjedt ez a szó angolul (nem is igazán létezik pontos magyar megfelelője), és gyakran írjuk magyarosan annak ellenére, hogy ismerjük az angol írásmódot. De azért bírom, hogy mindig van valaki, aki válaszadás helyett jobban szeret kötözködni.
2022. jún. 2. 13:53
 4/18 anonim ***** válasza:
91%

Van erre egy régi trükk, de elég kevesen használják: mielőtt beküldöd a kérdést/választ, előtte olvasd végig újra. Így látni fogod ha elírtál egy szót, azt is ha kimaradt valami a közlendőből, és még akkor ott belerakod. A kérdés és válasz szerkesztésén nincs időlimit, ha akarod, akkor 1 óráig csinosítgatod, hogy hibátlan legyen.

A gond inkább az, hogy a többség gyorsan összehányja a gondolatait és kérdőjelet tesz a végére, majd beküldés után jön rá, hogy tele van hülyeséggel, elírással. És az oldalt okolja, hogy miért nem enged javítani, mert bezzeg máshol lehet.

Biztos lehetsz benne, hogy amelyik oldalon egyszer még javítani lehet a szövegedet, ugyanúgy lesznek akik abba is belebakiznak majd, és azért vergődnek, hogy miért nem lehet még egyszer kijavítani. Erre pedig soha nem lesz megoldás, mert a hiba nem az oldalban van.

2022. jún. 2. 14:38
 5/18 2*Sü ***** válasza:
84%