A gyakorikérdéseken miért nem csak a kérdező jelölhet hasznosnak/nem hasznosnak egy "választ"?
#10
Ilyen logikával már akkor szüntessük meg az egész pontozósdit, mert olyanok is vannak akik már tényleg nem rendeltetés szerűen használják az oldalt. (Értsd: minden választ lepontoznak, tartalomtól függetlenül.)
Benne van a szabályzatban, hogy ne tegyél fel másokra nézve sértő, provokatív kérdéseket.
Nem az őszinteségen van a hangsúly, hanem a tartalmon, ez egy elég rossz kifogás, ami nem legitimálja a kérdést. Ha egy szélsőséges ember szívből és őszintén megkérdezi hogy "ugye szerintetek sem végzett Hitler elég jó munkát?", és erre beindul a kommentháború, akkor nem azt fogja senki nézni, hogy a kérdező őszinte volt, és a saját értékrendje szerint normális, számára fontos kérdést tett fel, amire hasonló támogató válaszokat várt.
Hanem hogy a kérdés szabályszerű volt-e. Ha nem, törlik. Ha szabályszerű és szubjektív, akkor szubjektív válaszokat lehet rá adni. Ha 1 ember egyet fog érteni a mini Hitlerrel és 10 nem, akkor nem a rendszerben kell a hibát keresni, hanem a kérdésben. Nyilván sérteni fogja a kérdezőt, hogy nem értenek vele egyet, ebből még nem következik, hogy igaza is volt.
A pontozásnak nincs semmi értelem. Nem értelmi, hanem érzelmi alapon megy.
A lepontozáshoz nincs kötelező magyarázat, vagy komment, amit be kell küldeni.
A kérdező nem képes megítélni. Ha meg képes, meg tudja írni.
Modern kor fertőzése, ítélkezni akár mindneki a másik felett egy like, egy dislike gombbal és nem akarja szóban közölni az önálló gondolatait (főleg azért nem vagy nincs neki, vagy képtelen szavakba önteni).
Ugyan azt írom én is, mit 15 és mégis lentebb vagyok pontozva :)
Nincs értelme a pontozásnak. Ennyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!