Mixpakk Futárszolgálat viccel velem?
Na az van, hogy rendeltem egy 10 ezer forint értékű csomagot és életemben először a Mixpakk szállítja ki. 07.05-én rendeltem meg a csomagot.
9.-én délután kaptam egy emailt, hogy itt járt a futár de nem talált otthon. Persze mivel én dolgoztam. Engem a futár nem hívott és semmi nem tájékoztatott, hogy mikor jön. Úgy voltam vele, hogy akkor másnap biztosan jön.
Írtam nekik még másnap egy emailt, hogy mikor kapom meg a csomagom.
Aznap ezt az emailt kaptam: Küldeményét alvállalkozónk a Sprinter Futárszolgálat szállítja Önnek.
Küldeménye a mai napon nem került futárra, de jeleztük az illetékes terület felé, hogy a holnapi napon ismételjék meg a kiszállítást.
Másnap nem jött a futár írtam nekik : Tisztelt Futárszolgálat!
A csomagomról semmi hír. Jön ma a futár vagy inkább ne is várjam?!
Aznap ezt az emailt kaptam :Küldeménye rendszerhiba folytán nem került ma futárra, melyért elnézését kérjük.
Ismételten jeleztük a terület felé az újra szállítás tényét és remélhetőleg a holnapi napon sikeresen kézbesítésre kerül a küldemény.
Következő nap ezt az emailt írtam nekik : Tisztelt Mixpakk Futárszolgálat
A mai napon szállításra kerül a csomagom?
Pénteken kaptam egy emailt
A terület visszajelzése alapján a küldeményét hétfőn (07.15-én) szállítják Önnek.
A kellemetlenségért elnézését kérjük.
Ma kellene a csomagnak megjönni írtam nekik hogy jön e a csomagom es erre nem válaszolnak
Nekem az a csomag holnap feltétlenül kell. Holnaptól nyaralni leszek csak ma tudom a csomagot átvenni..
Szerintetek jön ma a csomagom vagy inkább ne is várjam?!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!