Trans-o-plex/express one vélemény?
Eddig csak rossz tapasztalatom volt velük. Küldtem is velük csomagot még Trans-o-flexes korukban, és kaptam is jópárszor (munkahelyi ügyekből kifolyólag) Pár éve már nem is rendelek olyan webshop-ból, ahonnan ők szállítják ki az árut.
Volt, hogy elveszett a csomag, és csak hetek múlva került elő, a futárral nem lehet egyeztetni, a szállításra írt külön kéréseket nem tartják be. Az ügyfélszolgálat arogáns.
#1 vagyok. Elnézésed kérem, nem akartalak megijeszteni, nem tudtam, milyen okból kérdezed. Én üzleti vonalon áltam velük kapcsolatban.
Egyébként egy nagy nemzetközi cég, régóta a piacon, több millió kiszállítást végeznek évente, tehát valószínűleg ezek nagy része probléma mentes, különben már bezárhatták volna a boltot. Valamiért nekem viszont csak a problémásak jutottak.
Biztos vagyok benne, hogy időben megkapod a telefont! :)
Váratlanul kapsz egy emailt, hogy 2 óra múlva hoznak egy csomagot.
Hiába voltam otthon, nem kézbesítették, a csomagkövetésben az áll, hogy nem voltam otthon.
Nem lehet elérni őket, ha mégis, azt mondják, hogy visszahívnak, de aztán valahogy elmarad.
Express One futárszolgálat:
Tegnap jött e-mail hogy holnap érkezik a csomagom (ma), ma reggel szintén kaptam két tájékoztató e-mailt, egyikben a várható kiszállítás + a futár telefonszámát, másikban pedig korrekt tájékoztatást hogy nem lehet jelenleg technikai hiba miatt bankkártyával fizetni náluk.
A futár időben érkezett, készséges, kedves volt, én csak pozitívat tudok róluk mondani.
Hulladék. Első kézbesítésnél nem voltam otthon, ugyanis reggel 7:20-kor küldték az emailt, hogy aznap szállítják (otthon se voltam, nemhogy emailt nézegessek). Másnap, a második kiszállításnál otthon voltam én, apám és a 2 kutyám is (akik, ha mi ketten megsüketülnénk, ők akkor is hallják, ha valaki nyomná a bejárati csengőt, ami amúgy olyan hangos, hogy mindkét szomszéd hallja). Nem jött, nem csengetett, nem hívott, mégis az lett odaírva, hogy nem tartózkodtam otthon, nem voltam elérhető. Írtam az emailre, hogy mit lehetne csinálni, elvégre nem az én hibám miatt nem került hozzám a csomag, de a pi**a aki válaszolt, mosta kezeit, tartotta magát ahhoz, hogy a futár kijött és nem tudott elérni (és a levélben ő is elismeri azzal, hogy nem reagált rá, hogy hívni nem is próbált a második alkalommal). Harmadjára nem fogják kiküldeni, írjak arra, akitől rendeltem, és szinte már rögtön vissza is küldték Kínába a csomagot, ami feltételezi, hogyha megint küldték volna, azt nekem kellett volna fizetnem más faxkodása miatt.
Megbízhatatlan társaság, nem vállalnak felelősséget semmiért - értve a futárra és aki az emailekre válaszol. Szép dolog más megvédése, de nem akkor, ha a futár tényleg idióta volt, aki annyit se tett, hogy egy telefont megejtett (3 órán keresztül végig a kezemben volt a teló). Most se csomagom, se ráköltött pénzem, ugyanis nem fogok nekiállni levelezgetni még egyszer senkivel.
Köszöntem szépen a katasztrofális élményt, soha többet Express One-t!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!