Renderés lemondàs?
Szia! Máshol, de webáruházban dolgozom.
Kellemetlen, hogy hétvége van, de érzésem szerint még nincs miért aggódnod. Ha pénteken kb. 17 óra körül rendeltél, akkor azt szinte kizárt, hogy futárhoz került volna. Hétfőn fogják feldolgozni a rendelést, keddnél elég nem érkezik a postára. A postapont tudomásom szerint nem automata, hanem vagy postahivatali átvételi hely, vagy szerződött partnernél tudod átvenni (pl. benzinkút, újságárus stb.)
Más rendszerek automatáit ismerem, azoknál csak kártyás fizetés van.
Ha pénteken elküldted a lemondást, akkor innen nincs dolgod elvileg. Ha nem olvassák el hátfőn feladás előtt, az ő bajuk.
Fel is hívhatod őket, hogy nem hármat, csak egyet szeretnél, és korrigálni fogják.
Nálunk még az is gyakori, hogy ilyenkor rákérdezünk, mert ritka, hogy ugyanabból valaki egyszerre többet rendeljen.
Ha nem teszik, nem hibáznak, de vevőbarát gesztus.
Ha rendel valaki tíz tábla csokit, semmi rendkívüli, de ha nyár közepén 50 hócsizmát, az már fura.
Mindegy. Te megtetted, amit kell.
Egyébként az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésre, ami alatt a vevő meggondolhatja magát. Fontos! Nem rendeléstől, hanem 14 naptári nap a kézhez vételtől. Ez személyes átvételkor is ugyanígy működik.
A visszaküldés ez esetben a vevőt terheli. Akkor is, ha nem veszed át, akkor is, ha a kézbesítés sikertelen.
Nincs hatalmas összegről szó, perelni nem fognak, ha nem veszed át, de elvileg megtehetnék. Ha ugyanaz a vevő sokszor megteszik, akkor esetleg feketelistára teszik, semmit nem rendelhet többé. Ilyen is van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!