Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Lemondtam egy rendelést, de...

Lemondtam egy rendelést, de mégis kiküldték másnap, mi ilyenkor a teendő? Kénytelen vagyok átvenni a csomagot?

Figyelt kérdés

December 24-én leadtam a rendelésem, ami néhány termékre szól, plusz egy olyanra mi éppen nem volt raktáron. Kb. ötödik üzenetre (az oldalon lehet termékinfót kérni) válaszoltak, hogy nincs raktáron, és hogy január 15-én érkezik meg hozzájuk, majd elküldik nekem. Gondoltam oké, nem olyan sürgős, rendben van.

Legutóbb 17-én kérdeztem rá hogy mi a helyzet, aztmondták még késik. Erre én válaszoltam is pontosan 20 perccel később, bőven a nyitvatartás idején belül (ha az egyáltalán számít), hogy inkább lemondom a rendelést. Aznap este megrendeltem a termékeket egy másik üzletből (lehet hülye ütlet volt, de ez van), hiszen gondoltam ha már lemondtam csak nem küldik el... Másnap, 18-án kaptam az üzenetet, amiben azt írják hogy megkapták (az első üzlet) a terméket, és el is indítják. Kb 20 perccel később értem haza mint ahogy megkaptam az emailt, és azonnal hívtam VOLNA őket, de 8 hívás után sem tudtam elérni őket, mindig foglalt volt, másik tel. szám meg nem kapcsolható volt. Weboldalukon van livechat, ott sem tudtam beszélni senkivel, várólistán voltam, de nem kerültem sorra. Ezek után csak az eredeti "lemondó" üzenetem mellé írtam le mégegyszer hogy egyébként lemondtam a rendelést, és mivel már elküldték a csomagot, mit tehetek, de azóta sem kaptam választ.

Most az a helyzet, hogy meg vannak rendelve két helyről a cuccok, és mindkettő úton is van. Ráadásul utánvétellel van megrendelve mindkettő, és ha egyszer lemondtam a rendelést, nem szivesen fizetném ki mind a két 20 000 ft körüli csomagot azért hogy visszaküldjem...

Nem akartam ilyen hosszasan leírni, de azthiszem megspóroltam néhány kérdést arról hogy hogyan is történt az egész.

Tehát a kérdés az lenne, hogy köteles vagyok-e átvenni a csomagot? És ha nem veszem át, akkor nekem lesz-e ebből "plusz költség"?

Ha segít, muziker-ről van szó.

Előre is köszönöm a válaszokat, és hogy elolvastad az egészet :)



2019. jan. 20. 00:30
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

Fészük is van, ott nem próbáltad? De nincs semmi belőle, küld vissza, nem kell átvenni, indoklásnak ha lehet, írd azt hogy hosszadalmas volt és nem tudtad kivárni, ill meg már le is mondtad, vagy csak utóbbit írd.

Ha tudsz a futárral beszélni hívd fel, és lehet ki se jön hozzád.

1x-2x én is így jártam el netes rendeléseknél.

2019. jan. 20. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 belapus ***** válasza:
100%

Nem vagyok jogász, csak véleményt írok.

Ha nem veszed át, a visszaszállítás költségét akkor is rád terhelhetik.

Az oldalon leírják, mi a menete az elállásnak.

Nyilván korrektebb lett volna a vállalkozástól, ha el sem indítják a szállítmányt.De mi van akkor, ha azt állítják majd, hogy a lemondó leveled érkezése előtt már átadták a terméket a futárszolgálatnak, de az erről szóló értesítést csak 1 nappal később küldték el ?

Talán érdemes volna ebben az esetben egy ( online vagy személyesen ) szakértő véleményét is kikérni.

A 14 napot ettől függetlenül - gondolom - be kell tartani.

2019. jan. 20. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Végre sikerült felvennem velük a kapcsolatot. Megkérdeztem mi a teendő, erre azt írták ne vegyem át. Ennyi. Úgylátszik eléggé túlgondoltam :D
2019. jan. 20. 21:17

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!