Októberben rendeltem gázkonvektort internetes kereskedő
cégtől. Sérültet küldtek, visszaküldtem nekik. Most
akarják nekem leszállítani a hibátlan készüléket.
Elmúlt a fűtési szezon. Köteles vagyok átvenni?
Figyelt kérdés
A rendelés és a teljesítés között pontosan fél év telt el. Az a fél év, amikor használni szerettem volna. Más megoldást kellett keresnem a fűtésre- és a köv. fűtési időszakot sem konvektorral tervezem.
2019. ápr. 16. 16:23
1/7 A kérdező kommentje:
Ja, és náluk van a 100 ezer Forintom, amit kifizettem a konvektorért. Az én számomra csak az lenne elfogadható, ha visszakapnám a pénzem. Én ezt már korábban is közöltem velük. Most értesítettek, hogy elindították a sérülésmentes konvektort hozzám a Magyar Posta Logisztika (csomagküldő cég) által.
2019. ápr. 16. 16:28
2/7 anonim válasza:
Átvételtől számított 14 napig indoklás nélkül el lehet állni a vásárlástól, de ilyenkor a visszaszállítás a te költséged lenne. Lenne, de tekintve, hogy jelezted nekik időben (?), hogy nem kérsz új terméket a sérült helyett, így most már kenjék a hajukra.
2019. ápr. 16. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 A kérdező kommentje:
Szerintem is, csakhogy már útban van felém a készülék, s erről akkor értesítettek, amikor már elküldték. Csakhogy én éppen pontosan fél éve rendeltem meg - s közben jeleztem is számukra, hogy nekem már csak a pénzem kell vissza, mert már nem tudnék mit kezdeni a konvektorral - elmúlt a fűtési időszak. A köv. fűtési időszakban már nem lesz rá szükségem - és ebben az időszakban is más megoldást kellett keresnem, mivel nem jött a konvektoruk - csak fél évvel később. (mi történhetett a fél évben -. nem érdekes - ez csak egy "költői kérdés"
2019. ápr. 16. 17:29
4/7 mindentudó99 válasza:
Most már csak az a kérdés miért akkor jutott eszedbe hogy nem kell mikor már postázták? Volt fél éved. Egyszerűen odaszóltál volna hogy ne haragudjanak neked ez így elfogadhatatlan . Már 5 hónapja nincs konvektorom köszönöm a továbbiakban nem tartok rá igényt. Utalják vissza a pénzem. Persze ezt megteheted holnap reggel is.
2019. ápr. 16. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 A kérdező kommentje:
Az megtörtént, én már korábban is megírtam nekik, hogy nekem már csak a pénzem kell vissza. Csak most a békéltető testülethez fordultam, erre elküldik a konvektort.
2019. ápr. 16. 21:15
6/7 A kérdező kommentje:
HALLELUJA! Tudatom mindenkivel, hogy sikerült visszaszereznem a konvektor árát - a kereskedő cég minden ellenállása ellenére. Ebben nagy segítségemre volt Dr. Horváth Klára, a győri KIK mellet működő Békéltető Testület jogásza. Ezúton is hála NEKI.
Valójában Ő szerezte vissza - de részemről is nagy kitartást igényelt küzdeni a "GONOSZ" ellen - nem kívánom senkinek - de, ha belefuttok ilyenbe, akkor drukkolok ezerrel. Ne hagyjátok magatokat, küzdjetek (ha úgy érzitek, hogy jogos). Nekem sem volt semmi ez a féléves email - fogalmazgatás, sok emailembe került.
2019. ápr. 23. 16:03
7/7 A kérdező kommentje:
#4 -nek: Most így utólag - csak a tisztán látás végett.
Nem akkor reagáltam, amikor elküldték, hanem akkor küldték el, MIUTÁN felszólítottam őket, "na mi van" - hol a pénzem...erre azt válaszolták, hogy: éppen már postára adták a konvektort. Én persze azt válaszoltam, hogy: én meg nem fogom átvenni. Figyelj az időpontokra, mert nagyon nem mindegy. És - látod, szerintem pedig nem NEKEM VOLT sok időm arra, hogy "kikényszerítsem, vagy kikönyörögjem tőlük a konvektoromat, hanem nekik lett volna közel fél évük arra, hogy teljesítsék azt, ami ki van fizetve. (ejnye-bejnye, te is kapsz egy fekete pontot - de jó nagyot).
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!