Telefonvásárlásnál jogomban áll, addig ki nem fizetni, amíg nem győződtem meg róla hogy az eszköz hibátlan?
Nos. Rendes elektronikai üzlet, hivatalos. Holnap megyek átvenni a telefont, számomra nagy értékű a telefon (120.000 FT ) és nem szeretném hibásan át venni.
Jogomban áll, addig ki nem fizetni, míg be nem kapcsoltam és teszteltem hogy a telefon működő képes?
Vagy, csak fizetés után, de kötelesek elfogadni?
Csak mert úgy tudom, nem vagyok köteles, mert ha sérült a termék, így nem is áll jogomban átvenni. Vagy rosszul tudom?
Stimmel, de nem az van, hogy nem áll jogodban, hanem az, hogy nem vagy köteles.
Szerintem.
Nézzétek a dolgot a másik oldalról: ha bemész az üzletbe, hogy vennél egy új telefont, majd a kezedbe nyomnak egy olyat, ami már ki van bontva, feltépve a biztonsági matrica, összeujjlenyomatozva, menü elnyomkodva - csak mert az ügyfél ki akarta próbálni vásárlás előtt, majd meggondolta magát - elfogadnád vagy húznád a szádat?
Azért van a készülékre garancia, hogy ha nem működik, hibás, stb., ki tudd cseréltetni, megjavíttatni vagy adott esetben másik modellre cseréltetni vagy visszakérni az árát.
A közértben sem kóstolod meg a kenyeret, mielőtt kifizetnéd (kivéve, ha az a fajta paraszt vagy, ki igen).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!