Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Miért nincs mobilnetem, ha a...

Miért nincs mobilnetem, ha a Telekom alkalmazás szerint május 17-ig van 4GB-om még?

Figyelt kérdés
Nem tölt be semmit, pedig adatforgalom bekapcsolva

2019. febr. 20. 20:43
 1/2 anonim ***** válasza:

Szia! Próbáld meg újraindítani a készüléket. Ha utána sem megy, ellenőrizd le, hogy a hálózat elérhető-e, ha nem, elképzelhető, hogy a SIM kártya mozdult el, ez is gyakori, kiveszed, visszateszed, és már jó.

Ha még mindig nem megy, illetve feljelentkezik a hálózatra, akkor hívd fel a 1414-es telefonszámot, és add le hibabejelentésbe.

2019. febr. 21. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Helló!

megoldódott, felhívtam a 1414-et, elmondtam a bajom, és a nő egyből meg is látta a hibát, valami ezeréves izét magyarázott, hogy az már nincs, kiszedte a pipát és van 4gb mobilnetem :D

2019. febr. 22. 14:13

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!