Megteheti azt egy àruhàz vagy mit tudom én mi hogy a testvérem vissza visz egy cipöt azok meg adnak neki egy utalvànyt ami semmire se jo?
A fogyasztóvédelem nem a boltot védi, hanem a panaszt vizsgálja ki. A panasz alaptalan volt, így ez nem vitaalap.
A bolt nem köteles hibátlan árut visszavenni, sem levásárlást felajánlani. Innentől kezdve a vásárlón múlik hogy elfogadja-e az ajánlatot vagy sem, és inkább megtartja a terméket. A testvéred elfogadta, így nincs miről beszélni, az ő felelőssége volt. Ezt már a testvérrel kell rendezni és nem a bolttal.
Olvasva amit írsz, te is nagyon buta vagy, te is nagyon buta vagy, buta vagy te is.
Tízszer leírod ugyanazt, feleslegesen.
Ha a termék interneten lett rendelve, akkor kézhezvételtől van 14 nap arra, hogy meggondolja magát a vevő. Ez akkor is így van, ha személyesen veszi át az üzletben.
Aki csak úgy bemegy vásárolni, neki nincs ilyen lehetősége.
Sem egy perc, sem három nap, sem 8 vagy 14.
Fizetett, innen kenje a hajára, ha nem gondolta át a dolgot.
A bolt szívességet tett. Az utalvány pont megfelelő és érthető. A vásárlás nem játszogatás, nem érhet kár senkit, a boltot sem. Teljesen érthető lépés, hogy nem pénzt ad jelen esetben, hanem utalványt.
Hogy nincs ilyen olcsó termék? Már hogyne lenne, hiszen a visszavitt dolog is ennyi volt.
Azt hogyan érted, hogy a testvéred vegyen valahol máshol valamit? Az utalvány máshol nem jó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!