Megéri mozdonyvezetőnek lenni?
Igen, és amit leírtál, az egyáltalán nem jellemző.
Minden hónapban legkésőbb 23-áig elkészül a következő hónap elővezénylése. Tehát 4-5 héttel előre tudod, hogy melyik nap kell dolgozni, hány órától hány percig, mit kell csinálni, milyen vonatokat kell továbbítani. Nem nagyon szoktak belemódosítani, ha igen, azért átvezénylési díj jár.
Természetesen figyelembe van véve, amit kb. 10-15-éig megkértünk előre szabadságokat, pihenőnapokat, azaz ha kb. 10-15.-ig jelzed, hogy jövő hónapban ekkor és akkor szabadságot kérsz, az teljesülni fog. A legkiszámíthatóbb vezényléssel rendelkező vasúttársaság. Magánnál nehéz egy hétnél előrébb tervezni. Az tény, hogy össze-vissza időpontokra kell menni, egyik nap pl. 9:24, utána 18:46 stb. Ebben nincs rendszer, de a hajlanli kezdéseket egész eredményesen visszaszorították legtöbb telephelyen, de nem mindenhol.
Munkaszerződés szerint mindig ugyanott kezdünk és végzünk, ettől csak a külön tehervonatos szerződésesek a kivételek, többletdíjazásért (610). Ország bármelyik pontján? Tényleg nem tudom, hol hallottál ilyet. Az a nem tudom, 100-200 ember a kivétel, akik ezt aláírták, de ez viszavonható, és akkor megint ugyanott kezdesz és végzel, és többnyire csak személyszállító vonat.
A bér meg attól függ. Kinek mi a szép vagy nem szép. Szerintem átlag nettó 400-ból aki szeretne, az meg tud élni. Tény, hogy a magánvasútnál nem ritkán 5-6-7-800 ezres fizetések vannak, de meg is dolgoznak érte, tehát az nem véletlen, hogy ott annyi a fizetés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!