Edisszimo kérdése:
Hogy reklamálhatok a Wishen?
Figyelt kérdés
Február végén rendeltem egy cipőt a lányomnak a wishről.Március 7-én meg is érkezett,viszont rossz méretet küldtek.Felvettem az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot ahol azt mondták nem kell vissza küldenem a terméket,az árát pedig 15 napon belül visszautalják a számlámra. Következő a problémám. Az összeg a mai napig nem került vissza a számlámra,viszont a wishen hiába kattintok az ügyfélszolgálatra ,a rendelési előzményben semmi nem szerepel igy tulajdonképpen üzenetet küldeni sem tudok az ügyfélszolgálatnak.Mit tegyek?2018. ápr. 24. 13:38
1/1 anonim 



válasza:





4 dolgot rendeltem eddig a wish-ről.
Nem az volt a kérdés, hogy átvernek-e, hanem hogy mennyire.
1-gyel átvertek (visszatérítés lett)
1 helyett mást küldtek
1 megjött, rendbenvan
1 nem érkezett meg.
Ha a wish nem reagál, akkor lehet terjeszteni a jóhírüket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!