1. lépés: Beírod a böngésződ címsorába, hogy emag.hu
2. lépés: Tekersz, tekersz, átugrod a szemeddel a kamu akciókat.
3. lépés: Rájössz, hogy nem is kell letekerni, mert szar az oldal, úgyhogy vissza tekersz.
4. lépés: Rányomsz bal felső sarokban, hogy "Vissza a főoldalra".
5. lépés: Megcsodálod a gyönyörű főoldalt, de nem tekersz le, hogy ne lásd a kamu akciókat.
6. lépés: Rányomsz jobb felső sarokban az "eMAG Segítség" gombra.
7. lépés: Átgondolod még egyszer, hogy mi a problémád, és megnézed, hogy talán a "Gyakran ismételt kérdések"-nél megtalálod a megoldást.
8.a lépés: Megtaláltad a megoldást, nincs is szükség az email címükre.
8.b lépés: Nem találtad meg a megoldást, muszáj beszélned egy élő emberrel.
9. lépés: Örülsz, mert látod, hogy oldalt van egy Ügyfélszolgálat panel.
10.a lépés: Panaszt szeretnél tenni, rányomsz a "Panaszbejelentés" gombra.
10.b lépés: 30 napos termékvisszaküldési lehetőséggel szeretnél élni, rányomsz a "30 napos áruvisszaküldés" gombra.
10.c lépés: Termék garanciális szervizelésével szeretnél élni, rányomsz a "Termék javítása" gombra. FIGYELEM! Ettől nem javul meg instant a termék.
11. Rájössz, hogy nincs is szükség email címre, mert van support felület bizonyos problémákra, így ugyanúgy látják az üzeneted.
12. Öröm.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!