Hol tudok panaszt tenni a vodafonenál?
Hülyeséget beszélsz.
A vodafone nem lassítja a netet ha elfogy az adatforgalom, hanem simán nem lesz neted.
Kifizettél X adatforgalmat, elhasználtad. Mi a baj ezzel?
Ha többet akarsz, fizess érte. Milyen alapon akarsz panaszkodni?
Senki nem kényszerít, h bonts szerződést. Azt a szerződést aláírtad, tudomásul vetted mi áll benne. Elvileg.
Ezek szerint viszont nem vetted tudomásul és most vagdalkozol, sajnos mindenféle ész érv és logika nélkül.
Azt ügy tudod, hogy nem csak buta vagy, hanem nyilvánosan rontod a cég jó hírét.
Akár milliókra is perelhetne téged ezért a kérdésért a Vodafone.
Többféle díjcsomagjuk van, a minimális adatforgalmat tartalmazótól a teljesen korlátlanig.
Szerződésmódosítás kérhető, ha drágábbra váltasz, akkor nincs is semmi „büntető” fizetnivaló.
Miért is vagy ideges? Ez a belassítás olyan, mint amikor veszel egy kiló kenyeret, megeszed mind, de még éhes vagy. A boltos meg ad még egy szeletet.
Semmi okod az idegeskedésre. Megvettél egy adatkeretet. Elhasználtad. Ha kevés, fizess többet.
Lassítás már jó ideje nincs. Ha elfogy az, amiért fizettél (!), akkor van egy automatikus plusz adatkeret, ami pénzedbe kerül. Ha az is elfogy, vehetsz további adatkeretet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!