Ügyfélszolgálati irodában TELENORnál készül-e hangfelvétel vagy képi felvétel arról amit az ügyfél beszél az ügyintézövel? Rögziti-e az ügyintézés folyamatát a telenor?
Figyelt kérdés
2017. aug. 1. 14:12
1/2 anonim válasza:
Csak biztonsági célú képfelvétel készül. Ha hülyeséget beszél bármelyikőtök, az nem derül ki belőle. Ha kést tartasz a torkához, az igen.
2/2 A kérdező kommentje:
Van egy "nehézkes" esemény velük ,(május vége, plaza ügyfélszolg) azt mondja az ottani mitugrász hogy NINCS biztonsági kamera felvétel.
Azaz nem tudom bizonyitani hogy mit tett/mondott az ügyfélszolgálatos ember.
Márpedig erre lenne szükségem.
Én ugy gondolom lennie kell valaminek.
Manapság már ilyeneket dokumentálnak.
(Bpi plaza)
2017. aug. 1. 14:56
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!