Hová fordulhatnék ilyen helyzetben?
Most lesz pont egy éve, hogy rendentem az aranyshop.hu-ról egy "arany" fülbevalót.
Pár héttel ezelőtt elkezdte kéken befogni a fülem. Olvastam az interneten az ugy nevezett "Román aranyról" hogy egy zsebkendőn ha megdörzsölöm az aranyat, az nem fogja meg, ellentétben a hamis arannyal. Naaa szoval az enyém befogta.
Megtaláltam a csomagolásat amiben érkezett a termék de a garanciát amit mellékeltel sajnos sehol sem lelem. A gmail fiókomban meg van a megrendelés vissza igazolása.
Aki tudja, hogy mit tehetek ilyen ügyben kérem segítsen, 93.000forintért nem tartok igényt 1pár rézgkarikára... előre is hálás köszönet
1 év után már semmit nem tudsz tenni. Ha volt is garancia, akkor ékszerre max 3-6 hónap garancia van, és ezt te már rég túllépted.
Annyit tehetsz, hogy írsz az aranyshopnak, mellékelve a gmail megrendelésedet, és leírod a panaszodat. Ha rendesek, és számít a hírnevük akkor találtok olyan megoldást ami mindkettőtöknek jó lesz.
De a lelked mélyén ne számíts semmire.
A garancia a megfelelő termék meghibásodására vonatkozik.
Te viszont csalás áldozata lettél, mert nem a megfelelő terméket kaptad.
Az aranyról sosem jár le a garancia, annak 30 év múlva is aranynak kell lennie.
Én megreklamálnám. Jelezve, hogy esetleg rendőrségi ügy lesz a dologból.
A fogyasztóvédelemhez fordulnék.
Rendőrségi feljelentést tennék.
Ebben a sorrenben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!