Ilyenkor mi a teendő? Köteles vagyok kártalanítani a vevőt? Hogyan tudom felelősségre vonni a csomagküldőt?
Figyelt kérdés
A múlt héten eladtam a jófogáson egy samsung galaxy s2 készüléket 15000 ft-ért.A készüléket a vevő utánvétes csomagként kérte,hogy adjam fel,a dpd-vel küldtem,a készülék kiválló állapotban volt a szállítás előtt,de a vevőnek sérülten ért oda,pedig jól be volt csomagolva és a telefon nem mozgott a dobozban,a vevő felháborodottan fenyeget,hogy vegyem vissza tőle a telefont,a dpd,pedig csak azt hajtogatja,hogy a csomag nem volt megfelelően becsomagolva,így ők ezért nem vállalnak felelősséget.Kihez tudnék fordulni?Ha nem foglalkozok a vevővel csinálhat belőle ügyet?Valahogyan be tudom bizonyítani a szàllító cégnek,hogy nekem van igazam?2017. ápr. 29. 22:09
1/10 anonim válasza:
Hogyan lett becsomizva ? A vevő lehet hogy trükközik , mivel bizonyítja hogy sérült a cucc ?
2/10 A kérdező kommentje:
úgy lett becsomagolva,hogy beraktam a telefont a dobozba,öt réteg papírba becsomagoltam,ezután vastag cellukszal kb 15 rétegbe betekertem,ezután körbetekertem vékony folpackal,a dpd azt mondta,hogy akkor lett volna jól becsomagolva a termék,ha a tartalma egy kicsit se mozog(nem mozgott benne),ha vastag ipari folpackal minimum ötször körbetekerem,és ezután beteszem egy postán vásárolható buborékos borítékba.A vevő egy fényképet küldött amin be volt repedve a telefon kijelzője,és küldött egy képet amin a telefon dobozának egyik sarka szó szerint felgyűrődött.
2017. ápr. 29. 22:28
3/10 anonim válasza:
A futár ha nem megfelelő a csomagolás vagy nincs akkor megtagadja a szállítást . Honnan veszik hogy nem volt jó , leejtették vagy hogyan kezelték ?
4/10 A kérdező kommentje:
ja igen a vevő még arról is küldött egy képet,hogy az a papír amin a csomag adatai volta az merő sár,szóval,hogy ők hibáztak az biztos,csak nem tudom hova tudnék a problémámmal fordulni,de biztos,hogy a csomagot ők kezelték rosszul,de a legislegnagyobb,vicc az az,hogy amikor megrendeltem a futárt odaírtam megjegyzésbe,hogy törékeny telefon,és az a jóember aki elvitte direkt kérdezte,hogy telefon,igaz?
2017. ápr. 29. 22:35
5/10 anonim válasza:
Fogyvédelem , ezt nem te okoztad a szállító állíthat bármit . Nézd meg a tájékoztatót anyag technika ajánlás nincs minden tételhez . A fickó abban hibázott hogy a dobozt átvette mert nem látta ( vagy igen ) a horpadást . Te és ő összefogtok és a futárcéget felkeresitek hogy állja a kártérítést . Ez a teló és a fuvardíj . Nem lesz egyszerű mert nincs tanú de videó sem ...
6/10 anonim válasza:
Ezt akkor meccselje le a vevő a képekkel és a te állításoddal . Tiszta sor , majd kártalanítják vagy sem , ez nem a te asztalod .
7/10 A kérdező kommentje:
a vevő sajnos nem hajlandó semmire,ő azt mondta,hogy,lesz*rja nagy ívből,hogy ki törte össze,három választásom van,vagy visszautalom neki a pénz kétharmadát,vagy visszautalom az egészet és visszaküldi,vagy,pedig,ha három napon belül nem keresem akkor folytatja az ügyet,ezért lenne kérdés az is,hogy milyen folytatást tud ebből csinálni.
2017. ápr. 29. 22:45
8/10 anonim válasza:
Akkor egy tetű köcsög , bepróbálkozik a suttyó . Semmit sem tehet , ennyi .
9/10 A kérdező kommentje:
Magyarul nem tud belőle semmi ügyet csinálni?
2017. ápr. 29. 22:53
10/10 anonim válasza:
Már hogyne tudni csinálni ügyet. Kemény meccs lesz.
Tehet feljelentést rendőrségen.
Fordulhat békéltető testülethez. (A fogyasztóvédelem megszűnt).
Egy ilyen háromszereplős jogvita nem lesz egyszerű. A végén többe fog kerülni neked az igazad bizonyítása, mintha most visszaadnád neki a pénz. A DPD-vel hozakodni sem lesz egyszerű, ha nem ismerik el maguktól a hibát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!