Gabesz077 kérdése:
Hány javítás után jár vissza a pénz?
Figyelt kérdés
Bő fél éven belül most hibásodik meg harmadjára a telefonom ami még garanciás. Eddig kétszer javították, de mind a kétszer majdnem 2 hétig oda volt. Mikor van az hogy kérhetek egy újat, vagy a vételárat vissza? Mert ez nem kóser, hogy ilyenkoer hetekig nem tudom használni...2016. nov. 29. 16:50
1/2 anonim válasza:
A jogszabályok nem határozzák meg, hogy hányszor kell elfogadni a fogyasztónak, hogy javítják a terméket, mielőtt kicserélnék, vagy azt, hogy hány csere után lehet kérni a vételár visszatérítését. A bírói gyakorlat szerint a kicserélés iránti igényt általában nem alapozza meg az első sikertelen javítás, az elállás jogával pedig csak végső esetben lehet élni. Nem hivatkozhat érdekmúlásra a fogyasztó, ha a hiba kijavítható, és a kötelezett vállalja is a kijavítást megfelelő határidőre. A jelentős költséget igénylő és rövid idő alatt ki nem javítható hiba viszont általában megalapozza a jogosult elállási jogát.
2/2 A kérdező kommentje:
köszönöm. Akkor ez így szívás.
Viszont legalább nincs lelkiismeret furdalásom, mert most már úgy csinálom, hogy ha a készülék meghibásodik, rendelek egy másikat online amit használok 10-12 napig (amíg az enyém el nem készül), majd amit rendeltem visszaviszem, hogy élnék a 14 napos elállás jogával. :)
2016. nov. 29. 20:49
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!