Mik a tapasztalatok a Deichmann garanciával kapcsolatban? Ki lenne hajlandó velem együtt egy csoportos panasz benyújtására?
Dióhéjban: a fenti üzletben vásároltam egy cipőt, ami három hónap után használhatatlanná vált. Csere, vagy levásárlás helyett elküldték bevizsgáltatni egy "független" szakértő céghez, aki megállapította, (1 hónap alatt) hogy nem anyaghiba. Olyan típusú "bullshit"-ekkel érveltek a szakvéleményben, mint "nem használt cipőkanalat", vagy "nem oldozta ki levételkor". Amellett, hogy ez nagyrészt nem igaz (nem minden esetben használok cipőkanalat, ami egyébként egy megfelelő méretű cipőnél nem is szükséges)az előbbi idézetek tulajdonképpen a mellébeszélés tipikus esetei. Szerintem 3 hónap után szó nélkül ki kellett volna cserélniük.
A témát nagyjából körüljártam tisztában vagyok a szavatosság fogalmával, azt is tudom hol lehetne panaszt tenni, a kérdésem az, hogy akadnak e itt olyan személyek, akik hasonlóan jártak és hajlandóak lennének e csoportos panasz benyújtására a fogyasztóvédelem, vagy esetleg a GVH felé? (itt a Deichmann és a "független" szakértő minimum érdekes együttműködésével kapcsolatban kellene bejelentést tenni.)
Nekem 1,5 hónap után kilyukadt és levállt a talpa... állítólag nem rendeltetésszerűen használtam, és hogy erre nem vonatkozik a garancia...
Akkor mégis mi a jó fészkes fenére vonatkozik???
Nem egy hű de drága, 8 ezres cipő... de azért nem megy olyan jól, hogy 1,5 havonta vegyek egy újat....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!