Hibás telefonnal kapcsolatos csereigényt hol kell érvényesíteni?
Figyelt kérdés
Adott egy S7 edge telefon, kétszer megjárta a szervizt, ugyanazzal a hibával, első alkalommal szoftvert frissítettek, majd másodjára is megcsinálták ugyanezt, és a papír szerint semmi baja, hibátlan az eszköz. Ez nem igaz, a kimenő hívásokat gyakran elutasítja automatikusan. Lehet hogy az öt perc alatt amíg az operátor kezében volt a telefon nem produkálta ezt, mert nem állandó hiba, de szinte napi szinten jelentkezik, van hogy egy nap többször is. Simkártyát is cseréltem már, és kizárt hogy hálózati dolog, mert a város közepén is produkálja a jelenséget. A kérdésem az lenne, mivel most viszem vissza harmadjára a telefont, és most már cserét kérek, ha esetleg ezt megtagadják, akkora békéltető testülethez szeretnék fordulni, de ki ellen éljek kifogással, a gyártó (Samsung) vagy a szolgáltató (T-mobile) felé?2016. okt. 2. 21:51
1/1 anonim válasza:
Elsődlegesen írnék egy e-mailt a samsungnak, általában az beszokott jönni . Egyébként nem egyedi esetről van szó , mert nekem is és barátaimnak is előjött a probléma (én váltottam utána applere) . Az e-mail általában beszokott jönni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!