Ha a boltban nincs valaminek kint az ára, vagy nem azon az áron adja a bolt, ami ki van írva, hogy szól a törvény, milyen jogokat tudok ilyenkor érvényesíteni?
Napi szinten megtörténik velünk ez egy boltban már hónapo óta és semmi változás nem történik, állandóan nekem kell bogarászni a blokkot meg figyelni a kint lévő árat, meg a vonalkódokat!
Állandóan szólok vissza kell mennem majd hívják az üzletvezetőt, várnom kell és utána nagy pofagásások után visszakapom a különbözetet.
Ez nekem nagyon kellemetlen, időigényes és fárasztó!
Úgy tudom, hogy ha nem azon az áron adják a dupláját kell nekem kifizetniük, ha meg nincs kint az ára ingyen kell odaadniuk...ez igaz?
Hol találom meg ezeket a törvényeket, mert most már azzal fogok boltba járni!
Ha nincs kint ára, akkor általában eladni sem tudja.
Ha nem azon az áron adja mint a legolcsóbb kiírt ár (van hogy kint marad előző ár), akkor ragaszkodhatsz a kiírt legolcsóbb ár fizetéséhez, és azt köteles beütni a pénztárgépbe.
A te esetedben mehetsz panaszkodni a fogyaasztóvédelemhez ha nagyon ráérsz, vagy egyszerűen másik boltban vásárolsz mostantól.
A duplafizetés szerintem csak a nagyáruhúzak belső rendelkezése, de a fogyasztóvédelem honlapján biztos ki lehet deríteni valamit.
A Tecsóban vettünk egyszer kétszer két liter kólát. 100 forinttal többet kellett érte fizetnünk, mint ami ki volt írva.
A vevőszolgálatnál jeleztük, visszaadták a százast, plusz még adtak pár száz forintnyi kupont.
> Úgy tudom, hogy ha nem azon az áron adják a dupláját kell nekem kifizetniük, ha meg nincs kint az ára ingyen kell odaadniuk...ez igaz?
Ez eléggé városi legendának tűnik. Elég lenne lekaparni az árakat a boltban, és jönne a pénz… Vagy ha nem a vevő, akkor a konkurencia élharcosa.
Eltudják adni az árut azt mondják, hogy menjek oda a pénztárhoz(ezzel is csak az időmet lopják), mert ott is csak várni kell, és van olyan hogy egyfajta termék,de több márka és egyiknek sincs ott volt, hogy 4-5árut kellett odavinnem.....
Egyszerűen nem veszik magukat észre, múltkor Anyu elkérte a panaszkönyvet erre az üzletvezető sírós szemmel azt mondta, hogy ne írjon be, mert kirúgják.....
Másik boltba meg mért én menjek vásárolni,(erre már én is gondoltam),de ha ez van a legközelebb, megint úgy érzem, hogy szinte nekem kell bocsánatot kérni, ha bemegyek....
És azt még elfelejtettem, hogy 6kor nyit reggel a bolt, általában már ott vagyok 5:55kor,(nem egyedül, más dolgozó emberekkel együtt) mert beszaladok 2zsömléért és már megyek is a busszal, az eladó kinyit 6után pár perccel, ha végeztem, kb. 6 óra 6 perc, megyek a kasszához és erre ő akkor hozza ki a kasszát, belép a rendszer túl lassan tölt be és már le is késtem a buszt....
Ez is szabályszerű?Ha én így dolgoznék már rég kirúgtak volna......
Még egy dolog(ugyan az a bolt), az elmúlt 2hétben 3* fordult elő velem, hogy közölte a pénztáros, hogy ő nem tud visszaadni 5Ft-ot.....(Az én munkahelyemen jegyzőkönyvet vesznek fel, ha 5Ft-tal több, vagy kevesebb van a kasszában)
Nem megkérdezte, hogy nem-e baj, vagy valami csak közölte, hogy lóg nekem 5Ft-tal, mire én már a harmadik esetnél: jövőhónapban bejövök egy 100Ft-ért jó?
Szegény annyira buta, hogy meg sem értette, azt mondta jó!
Úgy hogy tanács kellene, nem szeretnék én senkit kirúgatni, de ez tarthatatlan napi szinten...!!!
Olyan nincs, hogy ne írják ki az árat - ha pedig több kiírás van, akkor az alacsonyabb az érvényes.
Ha ezt nem akarják megérteni, akkor fogyasztóvédelem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!