Valaki hallott már valaha valamit a 2/4 ütemű motorról? Hogyan megy végbe a folyamat? Miként lehetne megvalósítani?
Jó kis "benzinkúton hallottam" jellegű vakítós történet.
Tegyük föl, hogy kis szerencsével, ugyan az a hengerfurat, és a hengerfejcsavar elhelyezkedése és mérete milliméterre stimmel. Tehát, fölcsavaroztad a 4T-s hengerfejet. :)
Na de:
-Mitől fognak mozogni a szelepek?
-Ha -esetleg- megoldod a vezérlést, mi lesz a nyitottan maradt porlasztó és a kipufogó nyílásokkal?
-Hogyan oldod meg, hogy a blokkon belüli 2T-s átömlő csatornák miatt, ne vesszen el a sűrítés?
-Ha az eredeti motor keverékkel ment, hogyan fogod elválasztani az olajozást (ne mond, hogy szelepes motort keverékkel akarsz üzemeltetni)
-Mi van, ha a hengerfej vízhűtéses az eredeti blokk pedig levegős?
Ha ezekre mind tudsz válaszolni, akkor még van további 8-10 kérdésem.
De inkább hagyjuk....... ;)
Köszönöm a válaszokat. Mint kiderült, se nem mendemonda, se nem lehetetlen. A Maico csinált ilyet 1980-ban. 2T blokk alap, 610-es 4T henger, dupla membrám. Így lett megoldva az egész.
Ha valakit esetleg érdekel: [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!