Megérte rohanni a melóba? A kocsiban még ott a gyerekülés!
"hogy 90 helyett itt csak 50 a biztonságos sebesség"
Senki és semmi nem írja elő,hogy a megengedett maximális sebességgel kellene hajtani.A vezetés pedig soha nem lehet időhöz kötve,hiszen mindig az út és a látási viszonyoknak megfelelően vezetünk ugye,ill bármikor adódhat egyéb fogalamat lassító nem várt szituáció,így a kedves főnökúr hiába számolta ki,hogy padlógázon annak 16 címnek bele kell férnie ma,ha nem fog beleférni csak 10...
# 32
Abban biztos lehet, hogy én nem!
50-nél még van értelme fékrelépni, és tervezett távon belül meg is lehet álni nyáron.
# 32
És ami tilos az ugye onnantól nincs is, de jó lenne, ha ez így működne! Tökéletes lenne a világ!
# 31
Pontosan ezt ugatom én is!
"Mellesleg 50 minden, csak nem lassú, még 90 es úton sem! "
Egy jó minőségű, 90-es korlátozással rendelkező úton az 50 legalább annyira balesetveszélyes, mint a 160. Egyrészt a ráhajtásos baleset veszélye miatt, másrészt pedig mert pl előzésből balesetveszélyes helyzet alakul ki. Az értelmes vezetés nem csak annyiból áll, hogy nem okozunk balesetet, hanem azt is jelenti, hogy nem sodrunk mást veszélybe a közlekedésünkkel. Nyilván egy balesetnél a törvény betűi szerint nem az lesz a hibás, aki 50-nel hajt a 90-es helyen, de szerintem lehet lelkiismeret-furdalása, ha ezért meghal valaki.
"Az Igazi veszélyforrás, az előre nem látható nem várt esemény! "
Lehordod a személyautó vezetőjét, aztán ezt te írod? Mi van, ha egyáltalán nem ment gyorsan és elromlott valami az autójában? Pl fék, kormány, de egy defekt sem elképzelhetetlen, sőt az sem, hogy rosszul lett. Vagy ugyanez a teherautóval...
"Csökkentsék le a sebességhatárokat! A sok hülye meg időbe induljon el a dolgára! "
A sebességhatárokkal semmi gond nincs. Kb egységes egész Európában. Aki viszont fosik az autóban, az járjon busszal. Vagy inkább vonattal. Te például simán visszaadhatnád a jogsidat, ha nem mersz a forgalom ritmusában közlekedni.
Az,hogy vki a megengedett maximális sebességnél kevesebbel hajt,annak ezer féle oka lehet.Az,hogy ezzel baleset okoz,én még ilyenről nem hallottam,gyorshajtás miatt viszont több száz ember hal meg évente,ez viszont tény.Számoljuk csak ki mennyi a fékút mondjuk 60-ról vagy 160-ról...Az előzésnek bizony vannak feltételei,amit be kell tartani,erről megint meddő dolog vitatkozni,ugyanúgy a követési távolság betartásáról is.
Az emberek (zöme)egyébként nem heccből tartja fel a forgalmat.Senki nem az emberiség apja, ne akarj senki felett pálcát törni, főleg nem a közúton nevelni...
# 37
Merek a forgalom ritmusában közlekedni, és tisztában vagyok vele mit bír ki a kocsi, meg kb én mit birok ki!
Ezért kerülöm el az autópályákat például, és többnyire a belső sávokat is!
Ráhajtásos balesetet megelőzni adott sebességen tartással?
Már bocs de ez logikai bukfenc...
Van olyan tudod, hogy követési távolság, és vezetni nem nagyon enged az orvos vakokat, még akkor se ha nagyot jattolnak!
Akkor kanyarban gondolod a max sebességhatár alkalmazását pl: 90? Erre ott a versenypálya, mert ez oda való!
Bsszátok meg én az itteni válaszokból arra kezdek rájönni, hogy nemhogy sokan vezetni nem tudnak, de még reálisan gondolkodni se!
Be kéne vezetni a KRESZ vizsga mellé a
VEZETÉS INTELLIGENCIA Tesztet is!
Életveszély mennyi 80 IQ-s kap jogsit.
És mindíg a hülyéknek van szerencséje, azok ússzák meg!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!