Ford mondeo mk3 2005 2.2l tdci Ilyenkor mit lehet tenni, mi a gond?
Az a gondom hogy az autóval jöttem haza és kikapcsolt a belső fény ,lekapcsolt a fűtés,a magnó is. Hazaértem és az autót leállítottam de beindítani már bírtam,a gyujtást ráadtam a belső fények villognak a műszerfal meghülyüt,mutatók fel-le, a motortérben egy relé folyamatosan kapcsol (kattog) a fűtésnél a ventilátor szakaszokon megy.
Az autót ugyebár nembirom beindítani mert lemerült,én a generátorra gyanakszok. Ez az egész jelenség lehet-e azért mert kevés a fesz,áram? Nagyon remélem,hogy csak a generátor adta be az unalmast.
Minden segítséget megköszönök,nagyon sürgős penge, köszönöm!
Először is töltsd fel az akkut.
Másodszor próbáld beindítani a motort.
Előtte kapcsold fel a kabinlámpát. Indításkor elhalványodik, de ha tölt a generátor, akkor erősebb lesz a fénye.
Ha jár a motor, akkor megnézheted, van-e töltés, nézd meg,nem csűszik-e az ékszíj, stb, stb....
Az aksi mint kiderült, még a gyári.
Vettem egy ujjat és a hibák megszüntetése,kivéve azt Hogy indítás után fél percel bekapcsol a műszerfalon lévő akkumulátor jelzés. Ez az egy aggaszt, lehet h a generátor is elszállt?!
Ezt már csak méréssel lehet kideríteni.
Egyszerűen rá kell mérni az akkura, ha van töltés, akkor terhelés, lámpák nélkül ha 13,2 felett van (a névleges 13,8-14,4 ha van motorfordulat), akkor tölt a generátor.
Hogy eleget-e, az más kérdés..
Köszönöm a segítséget! :D majd még irok a fejleményekről.
Akkor az aku jelzés a műszerfalon,az azért lehet mert,töltés hiba van?! Más nemhiszem hogy lehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!