Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Mit tehet ilyenkor a vásárló?

Mit tehet ilyenkor a vásárló?

Figyelt kérdés

Október 13-án vettem egy Marc cipőboltban egy csizmát. Amelyet 2010.január 4-én vissza kellett vinnem, mert elvált a jobb lábas csizma a belső oldalon kb. 5 cm-re. Ezt meg is ragasztották.

Vasárnap vettem volna föl a csizmát, amikor el akartam menni otthonról, s észrevettem, hogy nem tudok stabilan állni a csizmába. Ugyanott volt elválva, ahol már javították, de most a sarok résznél teljesen be volt törve. (Mivel a sarka üreges, ezért ment ki alólam a láb, ezért nem volt stabil a rajta való állás.)

Ma visszavittem a cipőboltba, s egy hét múlva kell érdeklődnöm, hogy a főnök hogyan dönt:

a.) A csizma hibája, hogy szétment, levásárolhatom az összeget.

b.) Nem rendeltetés szerűen használtam, ezért semmi sem jár. (a nő azt mondta, hogy olyan, mintha bele akadtam volna valamibe. Én hiába mondtam, hogy nem vettem észre, nagyon vigyáztam rá, azt mondta, ha a főnöke is ezt mondja, akkor sajnos nem tud mit csinálni, mert akkor saját hibámból ment tönkre a csizma.) (nem vásárolhatom le és a csizma mehet a kukába)


Mit lehet ilyenkor tenni? Hogyan bizonyítsam be, hogy én rendeltetés szerűen használtam a csizmát, s nem is volt rajtam minden áldott nap, csak egy héten kb. 2-szer.

El lehet küldeni a Kermi-hez, vagy felesleges? Nem nagy összegű a csizma (3990.-), de az eredeti ára, amelyről leárazták az 9900.- volt.


Az ember azért nem egy pár hónapra vesz csizmát, hanem azért, hogy legalább egy - két idényt kibírjon.


Sehogy sem lehetek nyertes?


2010. márc. 23. 19:12
 1/2 Brányi Bence ***** válasza:

(Kicsit sok idő telt el azóta). Első körben beírhatsz a vásárlók könyvébe (kötelező odaadniuk), ezzel dokumentálod a problémát (erre később is hivatkozhatsz). Erre három napon belül válaszolniuk kell. Ha nem kielégítő a válasz, vedd fel a kapcsolatot a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hivatallal, vagy egy békéltető testülettel.

És SEMMIKÉPPEN ne hagyd annyiban a dolgot. Nem a pénz összege a fontos, hanem hogy eladtak neked egy selejtes árút.

Tapasztalatom szerintem az is sokat segít, ha határozottan lépsz fel (de nem bunkó módon) és ha az adott ügyintéző vagy eladó nem hajlandó segíteni, követelni, hogy beszélhess a főnökével.

Az pedig, hogy szétesik, nem magyarázható azzal, hogy beakadt valamibe (max. ha egy munkagép alá esik). Magyarul szívózzál és soha ne add fel!

2010. márc. 24. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Köszi! Nem vagyok az a típus, aki patáliát csap a boltban. Az eladónő nagyon készséges volt, s mikor beléptem a boltba, már tudta, hogy ki vagyok, mert emlékezett rá, hogy már volt javítva cipő.

Az az érdekes, hogy az egyik ismerősömnek még én mondtam, hogy van nagyobb méretű csizma, s ő is vett egy ugyan ilyet, az övének semmi baja.

Azért remélem, hogy normálisak lesznek és levásárolhatom. Nekik is fontos, hogy máskor is bemenjek oda, nem?

2010. márc. 24. 17:10

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!