Hogyan lehetne ezt rendesen beosztani ( ToDoList )?
Rengeteg dolgom, célom van amit meg akarok tenni de nem tudok mindenre egyszerre koncentrálni ezért, gondoltam keresek egy DoList programocskát de valahogy egyikem az igazi.
pl. a Wunderlisttel lehet időzíteni dolgokat
lehetnek konyvtáraim, abban listák és a listákban feladatok és abban részfeladatok.
Szóval vannak a napi teendők rutinok.
Heti dolgok takarítás ez az.
Na de van és mindig van mit fejlődni szakmai téren, ( ezért rengeted dolog van rengeted forrásból amit meg kell vagy meg lehet tanulni , vagy el lehet végezni)
Vannak olyanok amik nem kapcsolódnak szorosan a szakmához.
Vannak amelyek csak, ismeret terjesztési célból vannak.
Vannak üzleti ötleteim.
Vannak, kutatási ötleteim.
stb.
Hogyan jegyezzem fel az összes ötletem, de közben midegyik kalapból vegyek ki egy hétre való rész, hogy közben mindegyiknek dolgozzam a megvalósÍtásán.
Lényegében, egy Célfüzet, Vágy, Álom, és egy Időbeosztó füzet hatékony megvalósítására van szükségem.
:P
Nekem ilyen filofaxom van, mert nagyon szép, könnyen, logikusan vezethető (ahogy a lenti cikkben is le van írva, plusz nagyon jó tippeket is találsz a link alatt):
Appot erre nem tudok mondani, én nem szeretek telefonon pötyögni, főleg ilyen dolgokat. A filofaxot meg úgy bővíted, csinosítod, ahogy akarod, nagyon sok lehetőséget rejt. Én csak egy részét használom naptárként, ezen felül van benne tervezős rész, álomnapló, célfüzet...szóval sokoldalú.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!