Mennyi ideig lehet a termék garancia szervízben?
Figyelt kérdés
1 hónapja van a videókártyám(Assus r9 290) szervízben de még semmi hír róla.Irtam már uzletnek 2xszer de mindeig azt írták hogy szervízben van ha kész küldik nekem.A videokártya 2 honapos volt azért került szervízbe mert egyik ventilátora nem ment.2015. szept. 12. 23:20
1/2 anonim válasza:
A törvény szerint törekedni kell arra, hogy 15 napon belül megoldják a helyzetet, de konkrét határidő nincs feltüntetve, ami alatt végezniük KELL. Azt teheted, hogy írsz a szerviznek és felszólítod őket, hogy az általad megadott határidőn (mondjuk három nap) belül adják ki a javított terméket, ellenkező esetben úgy veszed, hogy a termék nem javítható és kérni fogod a cseréjét. Ha ezt elutasítják vagy nem válaszolnak, bemész és ugyanezt beírod a vásárlók könyvébe, a kapott papírral elmész a fogyvédhez és bejelented. Ha ez sem használ, akkor békéltető testület és bíróság, szóval lehetőségeid vannak, de egyik szebb, mint a másik :)
2/2 anonim válasza:
Azt azért tegyük hozzá, hogy a szerviz átvételkor adott egy jegyzőkönyvet, azon kell lennie egy körülbelüli határidőnek, ezt általában 30 napra lövik be, mindenféle késedelem csak ennek letelte után indul.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!