Kitty Tailor kérdése:
Kihez kell ilyen esetben fordulni?
Figyelt kérdés
Rendeltem egy oldalról 2 karkötőt de már 5 napja nem változott a rendelés állapota. Az sem lehet hogy ők is rendelik, mert amit rendeltem volt raktáron. A fizetés megtörtént pay pallal még aznap. Hívtam a céget, de egyszer felvették majd azt mondták, hogy majd vissza hívnak de persze ez nem történt meg. A pénzem náluk ahogyan a karkötők is. Hol kell ez ügyben lanaszt tenni hogy vissza kapjam a pénzem?2015. ápr. 29. 15:38
1/1 anonim válasza:
Elsősorban náluk, ha nem válaszolnak neked és a pénzedet sem utalják vissza, a területileg illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőséghez fordulhatsz, amit kötelezően fel kellett (volna?) tüntetniük a honlapjukon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!