Mit tudnék tenni hogy a 21000 Ft-os termék visszakerüljön az igazi vevőnek?
Figyelt kérdés
A jófogáson adtam el 2 db terméket. De a GLS fufár össze cserélte a két csomagcímkét. :/ A 21 000 Ft értékű termékre ragasztotta a 2500 Ft értékű terméknek a címkéjét. És a drágább csomagot átvették 2500 Ft-ért. Mit tudnék tenni hogy a 21000 Ft-os termék visszakerüljön az igazi vevőnek2015. jan. 26. 17:20
1/1 anonim válasza:
Ha a gls hibázott, velük vedd fel a kapcsolatot. Mi itt a cégnél magunknak ragasszuk az érték címkét...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!